پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در گفتگو با شبکه العربیه اعلام کرد که امسال در موسم حج 90 هزار ایرانی عازم سرزمین وحی خواهند شد. سفیر ایران در ریاض درباره اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان تاکید کرد که این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در ماه مارس میان وزرای خارجه دو کشور در پکن منعقد شد. وی همچنین در این گفتگو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سفیر ایران در عربستان، امسال 90 هزار ایرانی در مراسم حج عمره شرکت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر ایران در عربستان اعلام کرد که تعداد حج‌گزاران ایرانی در موسم حج امسال 90 هزار نفر خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت در ملاقات با خبرنگاران به مدت حضور زائران در عمره که 10 روز و در حج تمتع که حدود 33 روز است، اشاره کرد و درباره هزینه‌های سفر حجاج بحث و گفتگو نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

وب‌گاه فرارو

اکبر حسنی روز سه شنبه افزود: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائران و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب 32 کاروان با بیش از 4 هزار و 200 زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم در بازه زمانی مورد نظر روند اخذ ویزای زائران تکمیل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت، تعداد زائران اعزامی به حج تمتع 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت تعداد زائران اعزامی به سرزمین وحی در حج پیش رو را بیش از 82 هزار زائر اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت، تعداد زائران اعزامی به حج تمتع 1403 را بیش از 83هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ثبت نام بیش از 82هزار و 700 زائر حج تمتع 1403 قطعی و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

زائران عمره مفرده از 11 ایستگاه پروازی عازم عربستان می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پی از وقفه 9 ساله خبر داد و گفت: عملیات رفت پروازهای حج تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف دولت سیزدهم در فراهم کردن مقدمات اعزام زائران گفت: تلاش گسترده‌ای برای این اعزام از سوی دستگاه‌های مختلف به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه وزارت امور خارجه، وزارت راه و هواپیمایی، صورت گرفته تا این اعزام...