پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پس از 9 سال وقفه و اعزام 50درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد و گفت: این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده، ولی فقه در امور حج و زیارت و حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و عبدالله...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت از ادامه اعزام زائران ایرانی عمره پس از حج تمتع خبر داد. حدود پنج میلیون و 700 هزار نفر در نوبت عمره قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت درباره هزینه سفر عمره که مبلغ آن از 40 تا 45 میلیون تومان بوده است، گفت: اگر مبلغ را با هزینه سفرهای داخلی به طور مثال مشهد با درنظر گرفتن هزینه هواپیما را با هزینه ساعت صندلی که زائر در سفر به مدینه یا جده پرداخت می‌کند، مقایسه و محاسبه کنیم، می‌بینید که عمره از سفر داخلی نرخ خوبی دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پی از وقفه 9 ساله خبر داد و گفت: عملیات رفت پروازهای حج تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.

وب‌گاه الف

امروز سوم اردیبهشت پس از 9 سال وقفه عملیات حج عمره از فرودگاه امام خمینی آغاز شد و نیمی از زائران خانه خدا از ترمینال اسلام این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

خبرگزاری میزان

آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه امام خمینی و هواپیمایی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

پس از 9 سال وقفه سرانجام نخستین گروه از عمره‌گزاران ایرانی در قالب دو کاروان 85 نفره (170نفر) بامداد دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه 1403، با بدرقه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در ایران و جمعی از کارکنان این سفارتخانه، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه و سازمان هواپیمایی، رهسپار مدینه منوره شدند.

وب‌گاه گسترش

از سرگیری پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت 9 سال انجام شد و زائران راهی عربستان، سرزمین وحی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت 9 سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.

وب‌گاه فرارو

سید عباس حسینی، در حاشیه مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج عمره، در جمع خبرنگاران، افزود: 24 اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود و عدد زائرین ایرانی 87 هزار و 250 نفر است و مقدمات سفر زائران در حوزه تغذیه، حمل و نقل و موضوعات پروازی انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مدت حضور زائران عمره 10 روز و حج تمتع حدود 33 روز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره خبرداد و گفت: حدود 5 میلیون 600 هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از 9 سال توقف نخستین کاروان زائران عمره از تهران عازم عربستان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین گروه از زائران عمره ایرانی با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم بدرقه نخستین کاروان‌های زائران ایرانی پس از وقفه 9 سال وقفه با حضور سرپرست حجاج ایرانی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.