جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

هیئت وزیران، نرخ ارز حج تمتع 1403 را تعیین کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از اواخر هفته جاری هزینه نهایی حج تمتع 1403 اعلام و روند انتخاب کاروان زائران حج آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزهای اخیر معاون اول رئیس جمهوری مصوبه هیئت وزیران را درباره تأمین مخارج ارزی حج تمتع سال آینده را طی نامه‌ای ابلاغ کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ ارز مورد نیاز برای مخارج حج تمتع سال آینده حدود 39000 تومان از سوی هیات وزیران اعلام شد. نرخ ارز مورد نیاز برای مخارج حج تمتع سال آینده حدود 39000 تومان از سوی هیات وزیران اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، هیئت وزیران، نرخ ارز حج تمتع 1403 را تعیین کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ ارز مورد نیاز برای مخارج حج تمتع سال آینده حدود 39000 تومان محاسبه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران، نرخ ارز حج تمتع 1403 را تعیین کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره راهنمایان گردشگری اظهار داشت: آنها در واقع نمایندگانی از تربیت و فرهنگ کشور ما هستند و زمانی که گردشگر خارجی وارد کشور می‌شود و با راهنمایان گردشگری همراه می‌شود، آنها به یک سفیر برای کشور ما تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: زیرساخت‌های هوایی و هوانوردی کشور برای انجام پرواز‌های عمره آمادگی کامل دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

- معاون سازمان حج و زیارت - لغو کامل عمره در سال 1402 را تکذیب کرده است و عودت هزینه کامل پرداخته شده از شنبه 28 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حج و زیارت - لغو کامل عمره در سال 1402 را تکذیب کرده است.

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مشکل بیمه راهنمایان گردشگری برای همیشه برطرف شده، گفت: اعتبار مربوط به بیمه راهنمایان گردشگری طبق دستور رئیس‌جمهوری و مصوبه دولت هرساله در بودجه تخصیص داده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

به‌محض این‌که طرف سعودی مجوز ورود هواپیماهای ایران را صادر کند، روند ثبت‌نام عمره گزاران و تعیین کاروان آن‌ها مجدداً آغاز خواهد شد؛ طبیعتاً افرادی که ثبت‌نام کرده بودند در اولویت اعزام خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سازمان حج و زیارت با تکذیب لغو کامل عمره در سال 1402، گفت: با توجه به طولانی شدن پاسخ عربستان برای برقراری پروازهای عمره، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت هزینه تمام متقاضیانی را که برای عمره ثبت‌نام کرده‌اند، بازگرداند. عودت هزینه کامل پرداخته شده از شنبه 28 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و این اقدام به منزله لغو کامل عمره نیست.

وب‌گاه عصر ایران

او درباره احتمال برقراری سفر عمره تا پایان سال 1402 اظهار کرد: نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت، ما منتظر صدور مجوز از سوی عربستان هستیم و از طرفی، نمی‌خواهیم مردم را ناامید کنیم. سازمان حج و زیارت این آمادگی را دارد که به محض صدور مجوز پروازهای عمره، برای این سفر برنامه‌ریزی کند و مشکلی هم برای صدور ویزا وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سازمان حج و زیارت با تکذیب لغو کامل عمره در سال 1402، گفت: با توجه به طولانی شدن پاسخ عربستان برای برقراری پروازهای عمره، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت هزینه تمام متقاضیانی را که برای عمره ثبت‌نام کرده‌اند، بازگرداند. عودت هزینه کامل پرداخته شده از شنبه 28 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و این اقدام به منزله لغو کامل عمره نیست. معاون سازمان حج و زیارت با تکذیب لغو کامل عمره در سال 1402، گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به طولانی شدن صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران‌ایر به عربستان، سفرهای حج عمره 1402 لغو شد و از (28بهمن‌ماه) بازگشت وجه مسافرین آغاز خواهد شد.