جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: عدم صدور مجوز ارتباطی با ایران ایر ندارد و مربوط به عدم صدور مجوز انجام حج عمره از سوی دولت عربستان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بخش از مشکلات راهنمایان گردشگری مانند مشکل بیمه آن‌ها برای همیشه برطرف شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در خصوص عدم صدور مجوز پرواز‌های حج عمره از سوی عربستان اعلام کرد: «هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران‌ایر) از ابتدا تمام هماهنگی‌های لازم را برای انجام پرواز‌های عمره انجام داده است. عدم صدور مجوز ارتباطی با ایران ایر ندارد و مربوط به عدم صدور مجوز انجام...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در حالی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از لغو پروازهای حج به‌دلیل عدم صدور مجوز پروازها خبر داده که ایران‌ایر اعلام کرد: زمانی مجوز پرواز حج صادر می‌شود که تمام هماهنگی‌ها توسط سازمان حج انجام شده باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از عودت وجوه متقاضیان عمره مفره خبر داد و گفت: از صبح فردا (شنبه) به مدت 72 ساعت تمامی وجوه ودیعه گذاران متقاضی سفر عمره مفرده از سوی بانک مرکزی به حساب آنها مسترد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری عمره از انصراف سیستمی همه متقاضیان و واریز هزینه به حساب آن‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری عمره از انصراف سیستمی همه متقاضیان و وایز هزینه به حساب آن‌ها تا فردا شنبه 28 بهمن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا رضایی درباره آخرین وضعیت اعزام زائران عمره به سرزمین وحی اظهار کرد: صدور مجوز ورود هواپیما‌های ایران ایر به عربستان با تأخیر مواجه شد و هنوز هم مشخص نیست که این مجوز چه زمانی صادر می‌شود بنابراین باتوجه به طولانی شدن این روند و برای‌اینکه بیش‌از این شرمنده متقاضیان نباشیم و ارزش پول آن‌ها کاهش پیدا نکند سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه...

وب‌گاه مشرق نیوز

ز روز شنبه عودت وجوه همه عمره‌گذاران که شامل حدود 30 هزار نفر می‌شود، آغاز خواهد شد و این امر طی سه الی چهار روز کاری به اتمام می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری عمره از انصراف سیستمی همه متقاضیان و وایز هزینه به حساب آن‌ها تا فردا شنبه 28 بهمن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که بیش از 40 هزار نفر هزینه عمره را پرداخت کرده بودند، سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی‌شدن انتظار برای برقراری این سفرها «از انصراف سیستمی همه متقاضیان و واریز هزینه به حساب آن‌ها تا شنبه 28 بهمن خبر داد.» در حالی که بیش از 40 هزار نفر هزینه عمره را پرداخت کرده بودند، سازمان حج با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری این سفر‌ها «از انصراف سیستمی همه متقاضیان و وایز هزینه...

وب‌گاه الف

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به نامشخص بودن زمان صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران به عربستان، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه واریزی همه ثبت نام کنندگان را به حسابشان بازگرداند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به نامشخص بودن زمان صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران به عربستان، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه واریزی همه ثبت نام کنندگان را به حسابشان بازگرداند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری این سفرها از انصراف سیستمی همه متقاضیان و وایز هزینه به حساب آن‌ها تا فردا شنبه 28 بهمن خبر داد.