جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی که هنوز حدود یک‌سوم سهمیه حج خالی مانده است، سازمان حج و زیارت اولویت‌های دیگری را برای ثبت‌نام حج تمتع فراخواند. درحالی که هنوز حدود یک‌سوم سهمیه حج خالی مانده است، سازمان حج و زیارت اولویت‌های دیگری را برای ثبت‌نام حج تمتع فراخواند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان حج و زیارت درحالی که به تازگی اعلام کرده است از 82 هزار و 500 سهمیه تعیین‌شده برای حج تمتع 1403، حدود 56 هزار نفر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از 56 هزار نفر فراتر رفته، درحالی که هنوز حدود یک‌سوم سهمیه حج خالی مانده است. از این رو، سازمان حج و زیارت اولویت‌های دیگری را برای ثبت‌نام حج تمتع فراخواند.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت درحالی که به تازگی اعلام کرده است از 82 هزار و 500 سهمیه تعیین‌شده برای حج تمتع 1403، حدود 56 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اکنون برای تکمیل ظرفیت باقی‌مانده، دارندگان اسناد حج تا پایان آذرماه 1386 را برای ثبت‌نام حج تمتع 1403 فراخوانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از 56 هزار نفر فراتر رفته، درحالی که هنوز حدود یک‌سوم سهمیه حج خالی مانده است. از این رو، سازمان حج و زیارت اولویت‌های دیگری را برای ثبت‌نام حج تمتع فراخواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت اولویت‌های دیگری را برای ثبت‌نام حج تمتع فراخواند.

وب‌گاه گسترش

در جلسه شورای برنامه‌ریزی حج، اعلام شد که تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اسناد اولویت‌دار برای حج تمتع سال 1403 حدود 56 هزار نفر است و مسئولیت پروازهای حج به شرکت‌های ایرانی واگذار شده است. همچنین، نماینده ولی فقیه در امور حج نیز از بلاتکلیفی عمره از سوی عربستان عنوان کرده و تأسف خود را ابراز کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون 56000 نفر برای ثبت‌نام در حج سال آینده ثبت‌نام کرده‌اند و به‌زودی فراخوان جدید برای ودیعه‌گذاران آذر 1386 نیز اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در امور حج از بلاتکلیفی عمره از ناحیه عربستان ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: شمار ثبت‌نام کنندگان اسناد اولویت‌دار تا پایان آبان 86 و زائرانی که برای تشرف در حج 1399 نام‌نویسی کردند ولی به‌دلیل شرط سنی در حج 1401 نتوانستند اعزام شوند، به مرز حدود 56 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حدود 56 هزار نفر برای اعزام در حج تمتع 1403 تاکنون ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، در نشست مشترک انجام هماهنگی‌ها و خدمات پروازی عملیات حج تمتع سال 1403 در محل این سازمان، مقرر شد در عملیات پروازی حج تمتع سال آینده 90 هزار زائر بیت‌الله الحرام از 21 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شوند. شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و معراج در عملیات پروازی حج تمتع 1403 فعال هستند. در این جلسه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در عملیات پروازی حج تمتع سال آینده، 90 هزار زائر از 21 فرودگاه کشور اعزام می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در عملیات پروازی حج تمتع سال آینده، 90 هزار زائر از 21 فرودگاه کشور اعزام می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ودیعه‌گذاران حج تمتع در آبان ماه سال 1386 برای تکمیل اطلاعات و واریز وجه به صورت علی‌الحساب، باید به سامانه حج مراجعه کنند.