جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مبلغی از وجوه دریافتی حج 1401 به حساب زائران آن سال بازگردانده خواهد شد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت اعلام کرد مبلغی از وجوه دریافتی حج 1401 به حساب زائران آن سال بازگردانده خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد مبلغی از وجوه دریافتی حج 1401 به حساب زائران آن سال بازگردانده خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

به حساب نزدیک به 38 هزار زائر حج تمتع سال 1401 مبلغ 18 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد که این فرایند از امروز (18 بهمن‌ماه) تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به منظور احقاق حقوق زائران به حساب حدود 38 هزار زائر حج تمتع سال 1401 مبلغ 18 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه برگزار شده امروز تحت ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، غلامرضا رضایی، معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت، اعلام کرد که ثبت نام برای حضور در حج تمتع در سال آینده به بیش از 45 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

نام‌نویسی عمره رمضانیه در روزهای آینده از سوی سعودی‌ها به پایان می‌رسد و پس از آن دیگر امکان نام‌نویسی از متقاضیان نیست. اما زائران ایرانی تا کی باید منتظر ازسرگیری این سفرها باشند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، معاون امور حج و زیارت از ثبت‌نام بیش از 45 هزار نفر برای حج تمتع 1403 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از پیش ثبت‌نام بیش از 45 هزار نفر برای اعزام به حج تمتع سال 1403 خبر داد و گفت: دارندگان سندهای اولویت دار تا پایان مهرماه 1386، می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود در سامانه این سازمان اقدامات اولیه را به انجام برسانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و زیارت از ثبت نام بیش از 45 هزار نفر برای حج تمتع 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون حدود 11000 نفر از تشرف به عمره انصراف داده و وجوه خود را پس گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع تا پایان مهرماه 1386 از امروز یکشنبه 15 بهمن‌ماه 1402 می‌توانند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir برای ثبت‌نام در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های حج تمتع 1403 اقدام کنند. همچنین تاکنون 43 هزار و 105 نفر برای شرکت در حج تمتع سال آینده ثبت نام کرده‌اند و حدود 40 هزار نفر از ظرفیت ثبت‌نام باقی‌مانده است. سازمان...