جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

سفر عمره همچنان در حالت تعلیق است و مسؤولان دستگاه‌های مربوط می‌گویند که مشکل عمره در حوزه کاری آنان نیست و آن‌ها به وظایف خود به درستی عمل کرده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برای اعزام زائران عمره به عربستان هیچ مشکل فنی وجود ندارد از انجام برخی مذاکرات بین سازمان هواپیمایی ایران و سازمان هواپیمایی عربستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: بنای ما بر لغو عمره نیست، چون تمام تدارکات لازم در زمینه اسکان، حمل و نقل و تغذیه فراهم شده است و حتی نیرو‌های ستادی سازمان حج و زیارت (در عربستان) مستقر هستند، امیدوارم تا چند روز آینده پرواز‌های عمره آغاز شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان حج و زیارت همچنین تاکید کرده است: از طریق وزارت امور خارجه و مسئولان حج عربستان پیگیر برقراری عمره مفرده هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنایی بر لغو عمره نیست. امیدوارم تا چند روزه آینده پاسخی دهند و پروازهای عمره را آغاز کنیم. رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنایی بر لغو عمره نیست. امیدوارم تا چند روزه آینده پاسخی دهند و پروازهای عمره را آغاز کنیم. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، با ادامه تعلیق پروازهای عمره، درحالی که قرار بود اعزام زائران از 25 دی‌ماه تعیین وضعیت شود و طرح این شائبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنایی بر لغو عمره نیست. امیدوارم تا چند روزه آینده پاسخی دهند و پروازهای عمره را آغاز کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان حج و زیارت پیش‌تر اعلام کرده بود برای اعزام بیش از 60 هزار نفر ظرفیت عمره ایجاد کرده، درحالی که بیش از دوبرابر این ظرفیت برای سفر عمره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنایی بر لغو عمره نیست. امیدوارم تا چند روزه آینده پاسخی دهند و پروازهای عمره را آغاز کنیم.

وب‌گاه الف

رییس سازمان حج و زیارت گفت: بنایی بر لغو عمره نیست. امیدوارم تا چند روزه آینده پاسخی دهند و پروازهای عمره را آغاز کنیم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه همچنان از طریق وزارت امور خارجه و مسئولان حج عربستان پیگیر راه اندازی عمره مفرده هستیم، گفت: زائران عمره در صورت ارائه انصراف کتبی می توانند عین هزینه واریزی خود را بدون کسر حتی یک ریال دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور حج و عمره سامان حج و زیارت گفت: افرادی که برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند و به هر دلیلی دیگر نمی‌خواهند بیش از این منتظر مشخص شدن زمان اعزام‌ها باشند، می‌توانند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند. غلامرضا رضایی درباره ثبت‌نام‌کنندگان عمره مفرده اظهار کرد: افرادی که برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند و به هر دلیلی دیگر نمی‌خواهند بیش از این منتظر باشند و قصد دارند وجوه پرداختی خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون امور حج و عمره سامان حج و زیارت گفت: افرادی که برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند و به هر دلیلی دیگر نمی‌خواهند بیش از این منتظر مشخص شدن زمان اعزام‌ها باشند، می‌توانند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند.

خبرگزاری فارس