جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سامان حج و زیارت گفت: افرادی که برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند و به هر دلیلی دیگر نمی‌خواهند بیش از این منتظر مشخص شدن زمان اعزام‌ها باشند، می‌توانند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند.

وب‌گاه فرارو

بعد از سال‌ها انتظار، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی مطرح شد و از 22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده بودند، آغاز شد، اما برخلاف برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام نخستین کاروان از 28 آذر ماه به 13 دی ماه، در مرحله بعد به 24 دی ماه مؤکول و در نهایت اعلام شد که سفر به عمره به حالت تعلیق درآمده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تکمیل نشدن ظرفیت ثبت‌نام برای حج تمتع سال ِآینده، فرصت ثبت‌نام برای گروه چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ 1386/05/01 فراهم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت پول حج عمره بیان کرد: هماهنگی لازم با بانک مرکزی انجام شده و کسانی که می‌خواهند، پولشان به سرعت به آنها برمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

با تکمیل نشدن ظرفیت ثبت‌نام برای حج تمتع سال ِآینده، فرصت ثبت‌نام برای گروه چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ 1386/05/01 فراهم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اینکه هزینه نهایی حج تمتع 1403 هنوز مشخص نیست، سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، برخی دیگر از دارندگان فیش حج را امروز27 دی برای پیش‌ثبت‌نام این سفر معنوی فرا خواند. با وجود اینکه هزینه نهایی حج تمتع 1403 هنوز مشخص نیست، سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، برخی دیگر از دارندگان فیش حج را امروز27 دی برای پیش‌ثبت‌نام این سفر معنوی فرا خواند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه الف

این دیدار و وقت گذاری بالاترین مقام اجرایی و سرکشی میدانی او از دستگاه مرجع فرهنگی و حضور در یک جلسه کارشناسی و فنی رسانه ای - هنری در سازمان سینمایی، نشان دهنده علاقه و اهتمام ایشان به موضوع فرهنگ و هنر است و یک فرصت بزرگ برای فرهنگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه هزینه نهایی حج تمتع 1403 هنوز مشخص نیست، سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، برخی دیگر از دارندگان فیش حج را امروز27 دی برای پیش‌ثبت‌نام این سفر معنوی فرا خواند.

وب‌گاه الف

با وجود اینکه هزینه نهایی حج تمتع 1403 هنوز مشخص نیست، سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، برخی دیگر از دارندگان فیش حج را امروز27 دی برای پیش‌ثبت‌نام این سفر معنوی فرا خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت برای حج تمتع 1403 اولویت جدیدی اعلام کرد که دارندگان فیش تا پایان سال 85 در اولویت نخست قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

در پیش ثبت‌نام حج تمتع آینده، دارندگان فیش تا پایان سال 85 در اولویت نخست قرار دارند. همچنین دارندگان فیش تا پایان اردیبهشت 86 و پایان تیر 86 اولویت‌های بعدی هستند. بر اساس برنامه سازمان حج و زیارت، دارندگان فیش حج از اول مرداد 86 به صورت روزشمار در صورت تکمیل نشدن ظرفیت‌ها فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود اینکه هزینه نهایی حج تمتع 1403 هنوز مشخص نیست، سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، برخی دیگر از دارندگان فیش حج را امروز27 دی برای پیش‌ثبت‌نام این سفر معنوی فرا خواند.