جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجایی که قیمت بلیت پرواز عتبات در ماه اخیر افزایش داشته، اما مجدد در آستانه میلاد امام علی علیه‌السلام بلیت رفت و برگشت عتبات دوباره گران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی شرکت هما اعلام کرد: قرارداد خرید ایرباس در دولت قبل به صورت یک‌طرفه لغو و پولی بابت خرید هواپیما پرداخت نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باتوجه به افزایش تقاضا برای بازگشت هزینه عمره از سوی برخی متقاضیان این سفر معنوی، سازمان حج و زیارت می‌گوید که این مبلغ حتی برای افرادی که برایشان ویزا صادر شده، کامل پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت با اشاره به درخواست بازگشت مبلغ از سوی متقاضیان عمره گفت: این مبلغ حتی برای افرادی که برایشان ویزا صادر شده، کامل پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که بسیاری منتظر فروش فیش عمره با قیمت های بالاتر پس از برقراری این سفر معنوی بودند، یکی از مدیران دفاتر زیارتی می‌گوید که بازار خرید فیش عمره از رونق افتاده است. در حالی که بسیاری منتظر فروش فیش عمره با قیمت های بالاتر پس از برقراری این سفر معنوی بودند، یکی از مدیران دفاتر زیارتی می‌گوید که بازار خرید فیش عمره از رونق افتاده است. به گزارش عرشه آنلاین، فیش عمره که در روزهای گذشته...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از تعیین تکلیف وضعیت زائران عمره طی 3 روز آینده و عودت وجوه پرداختی زائران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور سفیر ایران در ریاض و سرکنسول ایران در جده در این مذاکرات و طرح موضوع پرداخت نشدن غرامت به تعدادی از زائران آسیب‌دیده در حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام و پرونده شهدای منا اظهار کرد: قرار است این موارد از طریق منابع دیپلماتیک دنبال شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت از پیگیری موضوع عدم پرداخت غرامت به تعدادی از زائران آسیب‌دیده در حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و پرونده شهدای منا از طریق منابع دیپلماتیک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام بیش از 20 هزار نفر برای حج تمتع 1403 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از 20 هزار نفر برای اعزام به حج آینده اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از 20 هزار نفر برای اعزام به حج آینده اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تاکنون بیش از 20 هزار نفر برای اعزام به حج عمره اعلام آمادگی کرده‌اند.