جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز تهران به سقز که فرودگاه مهرآباد به حرکت درآمده بود، به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت دوباره به فرودگاه شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت شامگاه یکشنبه 17 دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکرات در خصوص اعزام زائران به سرزمین وحی در حج تمتع 1403 راهی عربستان شد.

وب‌گاه الف

تفاهم‌نامه حج تمتع 1403 برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه حج تمتع 1403 برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تفاهم نامه حج تمتع 1403 برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت در سفری به عربستان، تفاهم‌نامه حج تمتع سال 1403 میان ایران و عربستان را امضا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم نامه حج تمتع 1403 برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از امضای تفاهم‌نامه حج تمتع سال 1403 میان ایران و عربستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه عصر ایران

سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت که شامگاه یکشنبه 17 دی‌ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکره درباره اعزام زائران به حج تمتع 1403 راهی عربستان شد، از امضای تفاهم‌نامه حج تمتع سال 1403 میان دو کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی رغم اعلام آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، اما این سفر تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام از ودیعه‌گذاران حج تمتع تا 31 تیر 1386 در کاروان‌های حج 1403 از امروز چهارشنبه 20 دی آغاز شد و هزینه علی‌الحساب سفر حج تمتع 140 میلیون تومان اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به ادامه مشکلات پروازی و برخی موضوعات دیگر، سفرهای عمره تا اطلاع ثانوی لغو شده است، اگرچه ایران آمادگی برای برگزاری سفرهای عمره را داشت.

خبرگزاری اکو نیوز