جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد. با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد. به گزارش عرشه آنلاین، عمره مفرده باز هم تعلیق شد و اعزام متقاضیان تشرف به زیارت خانه خدا که برای سفر به سرزمین وحی ثبت‌نام و آماده...

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود آمادگی ایران برای برقراری سفرهای عمره، به دلیل ادامه مشکل پروازی و برخی دیگر از موضوعات، سفر عمره تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وب‌گاه گسترش

ثبت‌نام برای ودیعه‌گذاران حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه 1386 در کاروان‌های حج 1403 از امروز (چهارشنبه 20 دی‌ماه) آغاز شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت روند ثبت‌نام زائران عمره مفرده را تشریح کرد و گفت: تاکنون بیش از 177 هزار نفر نسبت به ثبت‌نام اولیه و گروه‌بندی اقدام کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: از امروز اولویت‌های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت روند ثبت‌نام زائران عمره مفرده را تشریح کرد و گفت: تاکنون بیش از 177 هزار نفر نسبت به ثبت‌نام اولیه و گروه‌بندی اقدام کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز اولویت‌های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

از امروز اولویت های جدید از سوی سازمان حج و زیارت برای ثبت‌نام حج تمتع سال آینده فراخوانده می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: ممکن است برخی زائرانی که پروازشان لغو شده، نتوانند به دلایلی در تاریخ دیگری اعزام شوند که می‌توانند از سفر خود انصراف دهند. از همین رو سایر زائرانی که پروازشان لغو شده و قصد تشرف داشته باشند را می‌توانیم درظرفیت‌های خالی و یا پروازهای جدید جایگزین کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پروازها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پروازها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم. مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پروازها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم. به گزارش عرشه آنلاین به...

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پرواز‌ها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دوره جدید اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه‌های رجب و شعبان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع 1403 پس از گذشت چهار روز به حدود 7480 نفر رسید. ثبت‌نام در کاروان‌های حج از میان اولویت‌های فراخوانده‌شده همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه الف

شمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع 1403 پس از گذشت چهار روز به حدود 7480 نفر رسید. ثبت‌نام در کاروان‌های حج از میان اولویت‌های فراخوانده‌شده همچنان ادامه دارد.