جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای سیمرغ و اضافه‌شدن آن به ناوگان هوایی گفت: تغییراتی در پلتفرم هواپیمای مسافربری ایران 140 انجام شده و از این هواپیما برای نقل و انتقال بار استفاده می‌شود و قابلیت حمل بار تا هشت تن را دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اولین پرواز حج عمره با درخواست سازمان حج و زیارت از 13 دی ماه انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولین پرواز حج عمره با درخواست سازمان حج و زیارت از 13 دی ماه انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محمدی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های زیارتی به عراق به نسبت سال‌های 98 و 97 به ترتیب 54 و 24 درصد رشد داشته است، گفت: تا 16 دی‌ماه نیز برای حدود 30 هزار نفر ظرفیت جدید ایجاد شده است و تاکنون حدود 5200 نفر ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آمار موجود اعزام زائران سفر به عتبات عالیات از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیانگر 54 درصد رشد است، گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود از آغاز اعلام ثبت نام اولیه برای سفر به عمره مفرده تاکنون بیست هزار نفر در سامانه حج و زیارت نام نویسی کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از رشد 54 درصدی اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات نسبت به 9 ماه مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تا 16 دی ماه برای اعزام حدود 30 هزار نفر ظرفیت جدید ایجاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که به منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای آمادگی های قبل از سفر زائران، کاروان‌های عمره‌گزاران با تأخیر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت نام اولیه بیش از بیست هزار نفر برای سفر عمره خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان اعزام زائران به حج عمره تعویق افتاد. زمان اعزام زائران به حج عمره تعویق افتاد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اعزام زائران ایرانی به عمره تا 13 دی‌ماه 1402 به تعویق افتاد. قرار بود اعزام کاروان‌های ایرانی از فردا (28 آذرماه) آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولین کاروان زائران عمره مفرده به جای 28 آذر در روز 13 دی، ایران را به مقصد عربستان ترک خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه جابجایی اعزام کاروان‌های عمره مفره با هدف ارائه فرصت بیشتر به زائران برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه تغییر یافت، گفت: بر همین اساس اولین کاروان زائران عمره مفره به جای 28 آذر در روز 13 دی ماه ایران را به مقصد عربستان ترک خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه جابجایی اعزام کاروان های عمره مفره با هدف ارائه فرصت بیشتر به زائران برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه تغییر یافت، گفت: بر همین اساس اولین کاروان زائران عمره مفره به جای 28 آذر در روز 13 دی ماه ایران را به عربستان ترک خواهند کرد.