جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه بررسی هماهنگی‌ها و امور اجرایی حج عمره مفرده در نشست مشترک وزارت امور خارجه و نهاد‌های مرتبط با حج برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

شما می‌توانید به سایت سازمان حج و زیارت و دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت اطلاعات لازم درباره روش خرید و فروش فیش حج 1403به دست آورید

وب‌گاه گسترش

در حالی که بسیاری از افراد نگران هزینه‌های عمره برای تشرف خانوادگی به این سفر معنوی هستند، معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد که هزینه سفر برای کودکان با تخفیف 10 تا 75درصدی کاهش خواهد یافت. با این حال، برخی از زائران هنوز در مورد هزینه اعزام کودکان برای برنامه‌ریزی عمره اطلاعات کافی ندارند.

خبرگزاری تسنیم

خرید و فروش فیش‌های عمره مفرده یکی از پرسش‌های روزهای اخیر افرادی است که تمایل به تشرف به این سفر معنوی یا تمایل به فروش فیش‌های خود را دارند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت حج تمتع آزاد برای افرادی که قصد تشرف به خانه خدا را دارند ضروری است. برای عزیمت به مکه مکرمه باید ودیعه مورد نیاز در وجه سازمان حج واریز شود. اعزام زائران به حج تمتع از اواخر اردیبهشت 1403 آغاز می‌شود و بر اساس سهمیه مصوب ایران در حج‌تمتع، حدود 85 هزار ایرانی حاجی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع 1403، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از 15 دی‌ماه امسال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع 1403، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از 15 دی‌ماه امسال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع 1403، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از 15 دی‌ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اولویت‌های حج تمتع 1403، از آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های حج از 15 دی‌ماه امسال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت مطابق با ظرفیت تخصیص‌یافته حج تمتع به ایران، افرادی را که تا 29 اسفند 1385، تا 31 اردیبهشت 1386 و تا 31 تیرماه 1386 برای حج تمتع ودیعه‌گذاری کرده‌اند، برای پیش ثبت‌نام در کاروان‌های حج 1403 فراخواند. پیش ثبت‌نام الکترونیکی از این اولویت‌ها از 15 دی‌ماه 1402 آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت ضمن اعلام اولویت‌های اعزام زائران تمتع 1403، از آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع در روزهای پیش‌رو خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و زیارت گفت: پیش بینی شده تا 10 اسفندماه امسال 61 هزار نفر به عمره اعزام شوند.