جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایمان شمسایی به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان حج و زیارت، در حکمی ایمان شمسایی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان حج و زیارت، در حکمی ایمان شمسایی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد. در حکم سیدعباس حسینی آمده است: "با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به عنوان"سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان" تعیین می‌شوید. ایمان شمسایی پیش از این به‌عنوان مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های وزارت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد در رابطه با کاهش هزینه های حج عمره توضیحاتی را ارائه کرد. وزیر ارشاد در رابطه با کاهش هزینه های حج عمره توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «سفر عمره و تمتع با این قیمت‌های فضایی و سرسام آور واقعا جای تأسف و تعجب است. خواهشاً هزینه سفرهای زوار را کاهش دهید، همانطور که افراد با کمترین مبالغ به کشورهای خارجه سفر می‌کنند، هزینه سفر به مکه را نیز کاهش دهید.» اینها بخشی...

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت تمام اولویت‌های عمره از یک تا 600 را برای ثبت‌نام در کاروان‌های عمره فراخواند. این اولویت‌ها از پنجشنبه (30 آذرماه) امکان ثبت‌نام دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت در حکمی «ایمان شمسایی» را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت تمام اولویت‌های عمره از یک تا 600 را برای ثبت‌نام در کاروان‌های عمره فراخواند. این اولویت‌ها از پنجشنبه (30 آذرماه) امکان ثبت‌نام دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت تمام اولویت‌های عمره از یک تا 600 را برای ثبت‌نام در کاروان‌های عمره فراخواند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت از افزایش اولویت‌های عمره به اولویت یک تا 600 برای ثبت‌نام در کاروان‌ها خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فراخوان اولویت‌های 400 تا 600 فیش عمره برای ثبت نام، همه دارندگان فیش در سال 87 و قبل از آن می‌توانند از امروز 30 آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همه دارندگان فیش عمره در سال 87 و قبل از آن می‌توانند از امروز برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

با اعلام اولویت‌های جدید عمره، همه دارندگان فیش در سال 87 و قبل از آن می‌توانند از امروز 30 آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند.