جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: سامانه ثبت نام عمره مفرده در شرایط پایدار قرار دارد و ثبت نام متقاضیان در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره فعالیت سامانه ثبت نام عمره مفرده و مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان رخ داده توضیحاتی بیان کرد و گفت: این سامانه در شرایط پایدار قرار دارد و ثبت نام متقاضیان در حال انجام است.

وب‌گاه فرارو

قرار بود مشکل سامانه عمره روز شنبه پس از 2 روز اختلال برطرف شود، اما همچنان زائران امکان انتخاب کاروان ندارند.

وب‌گاه الف

قرار بود مشکل سامانه عمره روز شنبه پس از 2 روز اختلال برطرف شود، اما همچنان زائران امکان انتخاب کاروان ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد کاهش هزینه‌های سفرهای زیارتی گفت: درحال پیش بینیِ تسهیلاتی هستیم که اوضاع را بهبود بخشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائران هنوز امکان نام‌نویسی در سامانه عمره را ندارند. آن‌هایی هم که ثبت‌نام اولیه کرده‌اند، نمی‌توانند هزینه 40 تا 44 میلیون تومانی این سفر را بپردازند. سامانه عمره راه‌اندازی شد تا زائران به راحتی برای تشرف به سرزمین وحی اعلام آمادگی کنند، اما این سامانه از پنج‌شنبه 30 آذر از دسترس خارج شده است و همچنان این سامانه اختلال دارد. مدیر یکی از دفاتر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به روند موجود و برخی اختلالات پیش آمده در سامانه ثبت نام سازمان حج و زیارت مبنی بر عدم دسترسی زائران متقاضی برای ثبت نام اعزام در کاروان‌های اعلام شده، جابجایی مجدد اعزام به سفر عمره مفرده از 13 دی ماه جاری به تاریخی دیگر دور از انتظار نیست.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که ارز با نرخ ثابت به سفر عتبات اختصاص پیدا کرده است، مدیر یکی از دفاتر زیارتی از «احتمال افزایش قیمت سفر به کربلا در ماه رجب» خبر داد. در حالی که ارز با نرخ ثابت به سفر عتبات اختصاص پیدا کرده است، مدیر یکی از دفاتر زیارتی از «احتمال افزایش قیمت سفر به کربلا در ماه رجب» خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از فارس، کاروان‌های غیرمجاز برای بهمن هم در حال ثبت‌نام زائران عتبات...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

با توجه به اینکه دارندگان فیش‌های عمره با ودیعه‌گذاری 150 تا 200 هزار تومانی امکان ثبت‌نام در کاروان‌ها را ندارند، سازمان حج و زیارت امکان تبدیل این فیش‌ها را فراهم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: روحانیون کاروان‌های عمره واسطه انتقال آموزه‌های اسلامی به مردم باشند.