چهارشنبه 4 مهر 1403

ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود

میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.

به گزارش "ورزش سه"، میلان از سه بازی اول خود در فصل جدید هفت امتیاز بدست آورده بود و با توجه به اینکه در پایان هفته سوم شش تیم سری آ هفت امتیازی بودند می‌دانست برای تثبیت صدرنشینی خود به پیروزی در هفته چهارم نیاز دارد.

شاگردان استفانو پیولی در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساسولو رفتند. در دقیقه 12 اولین فرصت گلزنی نصیب میلان شد ولی روسونری نتوانست دروازه حریف را باز کند. لیائو از سمت چپ توپ را بدست آورد و به سمت میانه میدان حرکت کرد تا بعد از پشت سر گذاشتن دو مدافع شوتی به سمت دروازه شلیک کند. شوت او از روی خط محوطه جریمه اما با فاصله نسبتا کم از بالای دروازه به اوت رفت.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی اما در دقیقه 21 رخ داد و ساسولو صاحب پنالتی شد. تورست‌وِد زا میانه میدان حرکت را آغاز کرد و توپ را در سمت چپ محوطه جریمه میلان به کریاکوپولوس سپرد. این وینگر ساسالو قصد عبور از بازیکنان میلان را داشت که توسط سلمکرز سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اما دومنیکو براردی این فرصت طلایی ساسولو را از دست داد و مانیان موفق شد شوت او را مهار کند. در ادامه نیمه اول بازی با اتفاق ویژه‌ای همراه نبود تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در دقیقه 51 براردی بار دیگر در موقعیتی مشکوک سرنگون شد و بازیکنان ساسولو معتقد بودند هرناندز روی او مرتکب خطا شده است. اما داور دستور به ادامه بازی داد و پنالتی و یا ضربه آزاد به سود ساسولو اعلام نشد.

در ادامه بازی شاهد برخوردهای زیاد و چندین بار به زمین افتادن بازیکنان دو تیم بودیم که باعث شد دقایق زیادی از وقت مسابقه در این نیمه تلف شود. در دقیقه 59 مانیان دروازه‌بان میلان بعد از برخورد با توموری روی زمین افتاد و بعد از چند دقیقه به بازی برگشت.

درحالیکه وقتهای قانونی به پایان رسیده بود و بازی در وقتهای تلف‌شده ادامه داشت در دقیقه 91 میلان شاهد یک مصدومیت شدید بود و فلورنزی درحالیکه به شدت درد می‌کشید با کمک تیم پزشکی میلان به بیرون از زمین منتقل شد تا روسونری دقایق باقی‌مانده را ده نفره ادامه دهد. در نهایت بازی بعد از 99 دقیقه به پایان رسید و دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود 2
ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود 3
ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود 4
ساسولو 0-0 میلان؛ خبری از تکرار خاطره خوش نبود 5