شنبه 31 شهریور 1403

ستاره بایرن با خبرنگاران حرف نمی‌زند / خجالتی یا بی‌خیال: جمال سخنگوی میشل اولیسه شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بایرن با خبرنگاران حرف نمی‌زند / خجالتی یا بی‌خیال: جمال سخنگوی میشل اولیسه شد!

جمال موسیالا در مصاحبه بعد از بازی بایرن مونیخ در کنار میشل اولیسه در مصاحبه شرکت کرد و به جای او پاسخ خبرنگاران را داد.

به گزارش "ورزش سه"، میشل اولیسه ستاره اول برد 5-0 بایرن مونیخ مقابل وردبرمن بود. ستاره جوان فرانسوی دو گل زد و دو پاس گل داد.

بعد از بازی ونسان کمپانی و همه بازیکنان بایرن مونیخ اذعان کردند که اولیسه بهترین بازیکن بایرن در این مسابقه بوده است. اما اولیسه در میکسدزون ورزشگاه سوژه شد.

اولیسه از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان امسال بارها به دلیل نوع جواب‌هایش در مصاحبه‌های مطبوعاتی مورد توجه قرار گرفته بود. او همیشه به سوالها کوتاه جواب می‌دهد و گاهی اینطور به نظر می‌رسد که تمایل چندانی به حرف زدن ندارد.

اولیسه بعد از درخشش امروزش در مواجهه با درخوستهای زیاد خبرنگاران نمی‌خواست مصاحبه کند. اما جمال موسیالا که کنار او حضور داشت تشویقش کرد که مصاحبه بکند. حتی موسیالا در قاب دوربین‌ها ایستاد و در نهایت به جای اولیسه به سوالات پاسخ داد.

جالب اینکه اولیسه حتی در زمانی که موسیالا به جای او سوالات را جواب می‌داد همچنان در سکوت ایستاده بود و در نهایت یک کلمه با خبرنگاران حرف نزد. موسیالا در نهایت با خنده به او رو کرد و گفت:" تازه شروع شده میشل!"

ستاره جوان فرانسوی گلزنی برای بایرن را از هفته پیش با گلی که وارد دروازه هلشتاین کرد استارت زد و در بازی مقابل دینامو زاگرب هم دو گل به ثمر رساند. او با دو گل امروزش از شروع فصل برای بایرن مونیخ 5 گل به ثمر رسانده است.

ستاره بایرن با خبرنگاران حرف نمی‌زند / خجالتی یا بی‌خیال: جمال سخنگوی میشل اولیسه شد! 2