چهارشنبه 4 مهر 1403

ستاره بداخلاق به یوونتوس بازخواهد گشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بداخلاق به یوونتوس بازخواهد گشت

یوونتوس در حال توافق با پائولو مونترو، مدافع سابق خود به عنوان سرمربی جدید تیم رده های پایه خود است.

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ بوناتی، سرمربی تیم جوانان یوونتوس اوایل این ماه این باشگاه ترک کرد و مدیران بیانکونری در تلاش برای یافتن جانشین برای این سرمربی هستند. پائولو مونترو، مدافع سابق و پرافتخار یوونتوس که 9 فصل را در تورین به عنوان بازیکن سپری کرد، مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفته و احتمالا به زودی فعالیت خود در یوونتوس را آغاز خواهد کرد.

البته ملی پوش سابق اروگوئه ای در گذشته سابقه فعالیت در ایتالیا را داشته و دو دوره جداگانه در تیم سامبندتسه در سری سی مربیگری کرده است. پائولو مونترو همچنین سرمربی بوکا یونیدوس، کولون، روزاریو سنترال و اخیراً سن لورنزو، همگی در کشور آرژانتین نیز بوده است.

پائولو مونترو در سال 1996 و پس از قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان به این تیم پیوست و در دو دوره بعدی در مسابقه فینال شکست را با لباس بیانکونری تجربه کرد تا در حسرت فتح این جام باقی بماند. پائولو مونترو قهرمان سوپر جام یوفا و جام بین قاره ای را در لباس یوونتوس تجربه کرده و همچنین چهار بار فاتح سری آ شد. او در دوران حضور خود در مستطیل سبز به عنوان یک مدافع سرسخت، بعضا خشن و بداخلاق شنیده می شد و باید دید در دوران مربیگری رفتار او چگونه خواهد بود.

ستاره بداخلاق به یوونتوس بازخواهد گشت 2