سه‌شنبه 8 آبان 1403

ستایش رافا مارکز از یک دست‌پرورده لاماسیا / انتظار به پایان رسید: بارسا مسی بعدی را ساخت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستایش رافا مارکز از یک دست‌پرورده لاماسیا / انتظار به پایان رسید: بارسا مسی بعدی را ساخت!

رافا مارکز، اسطوره بارسلونا، با ستایش از لامینه یامال، پدیده جدید این تیم می‌گوید ستاره جوان اسپانیایی در آینده به اندازه غولهایی مثل مسی و رونالدینیو در دنیای فوتبال خواهد درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال، جدیدترین محصول درخشان آکادمی لاماسیا، درحالیکه تنها شانزده سال سن دارد امروز جایگاهش را به عنوان یکی از بازیکنان فیکس تیم این فصل ژاوی تثبیت کرده است.

یامال که برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا هم راه یافته هنوز نرسیده رکوردشکن شده و رکورد جوان‌ترین بازیکن ملی‌پوش تاریخ اسپانیا و جوان‌ترین گلزن تاریخ فوتبال ملی این کشور را به خود اختصاص داده است. پس بی‌دلیل نیست که این روزها خبرهای زیادی درباره این اعجوبه دست پرورده بارسا می‌خوانیم.

رافا مارکز، اسطوره مکزیکی بارسلونا، که در حال حاضر به عنوان مربی هدایت تیم بی باشگاه را بر عهده دارد با ستایش از یامال می‌گوید او این استعداد و توان را دارد که پا جای پای بزرگانی مثل لیونل مسی و رونالدینیو بگذارد.

مارکز در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:" لامینه یامال از فوتبالیست‌های انگشت‌شماری است که این توان و استعداد ذاتی را دارند که در هر رقابت و در هر دسته‌بندی سنی که حضور دارند همه نگاه‌ها را به خودشان جلب کنند. ما قبلا از این گروه انگشت‌شمار رونالدینیو و مسی را داشتیم و نفر بعدی لامینه یامال است. او همه خصوصیت‌های لازم را دارد تا مسی و رونالدینیوی بعدی باشد. البته ما باید مراقب این پروسه باشیم و هوایش را داشته باشیم چون یامال هنوز بچه است".

رافا مارکز در تیم بی بارسا سابقه کار کردن با لامینه یامال را داشته است و صحبتهای او از شناخت دست‌اولی می‌آید که از این پدیده جوان دارد. مارکز در کنار یامال به فرمین لوپز که از شاگردان سابق او در تیم بی بارسا بوده هم اشاره کرد و گفت خوشحال است که ژاوی فرمین را به تیم اصلی راه داده است.

ستایش رافا مارکز از یک دست‌پرورده لاماسیا / انتظار به پایان رسید: بارسا مسی بعدی را ساخت! 2
ستایش رافا مارکز از یک دست‌پرورده لاماسیا / انتظار به پایان رسید: بارسا مسی بعدی را ساخت! 3