سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سخنگوی حزب اعتدال: در انتخابات از پزشکیان حمایت می‌کنیم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سخنگوی حزب اعتدال: در انتخابات از پزشکیان حمایت می‌کنیم

سخنگوی حزب اعتدال گفت: در دیداری که اعضای حزب اعتدال با آقای پزشکیان برقرار کردند، مقرر شد تا کلیه ظرفیت های بالقوه حزب در جهت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در کارزار انتخابات به کار گرفته شود.

به گزارش مشرق، سخنگوی حزب اعتدال گفت: در دیداری که اعضای حزب اعتدال با آقای پزشکیان برقرار کردند، مقرر شد تا کلیه ظرفیت های بالقوه حزب در جهت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 1403 به کار گرفته شود.

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت و گویی، با اشاره به برنامه ریزی های انتخاباتی این حزب خاطرنشان کرد: در دیداری که اعضای حزب اعتدال با آقای پزشکیان برقرار کردند، مقرر شد تا کلیه ظرفیت های بالقوه حزب در جهت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 1403 به کار گرفته شود.

وی در ادامه گفت: آقای پزشکیان هم از این موضوع استقبال کردند و آقای سید علی آقازاده به عنوان رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه و مسئول هماهنگی با ستاد مرکزی دکتر پزشکیان معرفی شد.

هروی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که شاهد انتخاباتی پرشور و با حضور اکثریت مردم در هشتم تیر ماه باشیم تا انشاءالله این موضوع سربلندی ایران را در پی داشته باشد.