یک‌شنبه 15 مهر 1403

سخنگوی دولت در کهگیلویه و بویراحمد چه زمانی منصوب می شود؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سخنگوی دولت در کهگیلویه و بویراحمد چه زمانی منصوب می شود؟

حدود یک ماه از کناره گیری تقی زاده می گذرد اما همچنان روابط عمومی استانداری بدون مدیر است و همین مساله می تواند ضربات سختی به دولت در استان وارد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مهر ماه سال 1400 و پس از انتصاب علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب شد؛ انتصابی که نشان از شروع یک رویه جدید در این اداره مهم برای اطلاع رسانی خدمات دولت می داد.

در دورانی که اطلاع رسانی به موقع و حداکثری مهمترین مساله در بیان خدمات دولت است و در مقابل عده ای سعی در ضعیف نشنان دادن عملکرد دولت هستند؛ نقش روابط عمومی ها به خصوص در استانداری می تواند کاملا تعیین کننده باشد.

تنها چند ماه پس از روی کار امدن عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی از سمت خود کناره گیری کرد تا استاندار با چالش انتخاب مدیر جدید این اداره مواجه شود.

حدود یک ماه از کناره گیری تقی زاده می گذرد اما همچنان روابط عمومی استانداری بدون مدیر است و همین مساله می تواند ضربات سختی به دولت در استان وارد کند و مشخص نیست چه زمانی سخنگوی دولت در استان مشخص خواهد شد.

گذشت بیش از اندازه زمان از این موضوع قطعا به ضرر مجموعه استانداری و دولت در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و جای خالی انتشار اخبار مربوط به اقدامات اساسی دولت در استان بیش از پیش احساس خواهد شد.

انتهای پیام /