جمعه 28 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

برآورد مقامات ارشد اسرائیل این است که اگر تفاهمی بین ایالات متحده و ایران بر سر برنامه هسته‌ای تهران حاصل شود، دولت بایدن تلاش می‌کند آن را توافقنامه‌ای که لازم باشد مفاد آن در کنگره به رای گذاشته شود، ننامد. مقامات ارشد دولت امریکا، گزارش‌های اخیر در مورد پیشرفت قابل توجه در مذاکرات را رد کرده اند، اما برخی از مقامات در اورشلیم معتقدند که مذاکرات، جدی‌تر از آن چیزی است که واشنگتن علناً...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رویترز از قول یک مقام دولتی ایالات متحده روز دوشنبه گفت که ایالات متحده و جمهوری اسلامی در مورد «توافق هسته‌ای موقت» گفت‌وگو نمی‌کنند، اما واشنگتن اقداماتی را که ممکن است منجر به بحران شود به تهران گوشزد کرده و یادآور شده که در مقابل چه گامهایی ممکن است جو بهتری را بر روابط حکمفرما کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه: مبنای مذاکرات، همان برجام است؛ چارچوب جدیدی نداریم / مذاکره برای توافق موقت را تایید نمی‌کنیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی در نامه‌ای به رهبران کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان، با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران در زمینه اجرای تعهدات برجامی، از آن‌ها خواستند مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کنند و این در حالیست که نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گزارش‌هایی مبنی بر نزدیک شدن ایران و آمریکا را رد کرده و گفته که هیچ توافق موقتی به جایگزینی برجام در دستور کار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی در نامه‌ای به رهبران سه کشور اروپایی عضو توافق هسته‌ای، با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران در زمینه اجرای تعهدات برجامی، از آن‌ها خواستند مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کنند.

وب‌گاه عصر ایران

قانون‌گذاران آمریکایی مدعی شدند که ایران حدود چهار سال است که اجرای تعهدات مهم برجامی را متوقف کرده، به توسعه برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و پیشنهادات دیپلماتیک را رد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قانون‌گذاران آمریکایی در نامه‌ای به رهبران سه کشور اروپایی عضو توافق هسته‌ای، خواستار فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی در نامه‌ای به رهبران سه کشور اروپایی عضو توافق هسته‌ای، از آن‌ها خواستند مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری عربستان از بازگشایی سفارت ایران در ریاض خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفارت ایران در عربستان رسما بازگشایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که میزبانی اروپایی‌ها از سرکرده فرقه‌ای تروریستی جای تاسف دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور خواستار کنشگری فعال شورای فقهی بانک مرکزی در اصلاح فرآیندهای بانکی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به اعلام کانال تلگرامی سخنگوی وزارت خارجه ایران، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست چهارجانبه وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در مسکو به سر می‌برد، صبح امروز (چهارشنبه) در گفتگو با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، درباره موضوعات سیاسی مورد علاقه به ویژه...