پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عصر ایران

منافع ایران تحت‌الشعاع بازی روس ها قرار گرفته است. اما متأسفانه مسئولین ما هنوز به این واقعیت توجه نمی‌کنند. به نظرم موضع روس ها و شورای همکاری خلیج‌فارس می‌تواند مسئولان کشور را از خواب جزمی بیدار کند. هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران تاوان جنگ روسیه در اوکراین را نداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: رییس سابق کمیسیون امنیت ملی در واکنش به بیانیه مشترک آن اخیر روسیه و شورای همکاری خلیج فارس گفت، ایران خودش را در مقابل این کشورها خلع سلاح کرده است. یعنی چین و روسیه را به عنوان حامی خود در چالش با غرب تعریف کرده و این کشورها ایران را به بازیچه منافع ملی خود تبدیل کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سابق کمیسیون امنیت ملی در واکنش به بیانیه مشترک آن اخیر روسیه و شورای همکاری خلیج فارس گفت، ایران خودش را در مقابل این کشورها خلع سلاح کرده است. یعنی چین و روسیه را به عنوان حامی خود در چالش با غرب تعریف کرده و این کشورها ایران را به بازیچه منافع ملی خود تبدیل کرده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در خصوص جزایر سه گانه ایرانی، سفیر فدراسیون روسیه به وزارت خارجه احضار شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از نگاه فعالان اقتصادی یکی از دلایل عقبگرد مداوم قیمت سکه امامی در چند روز اخیر ناشی از نوسانات کاهشی قیمت دلار و از طرفی عدم سیگنال های خبری منفی در بازار بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه: رائفی پور هنگام خروج از عربستان با مشکل روبرو شده بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه هم روند کاهشی به خود گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت سکه امروز مرز حمایتی 28 میلیون و 500 هزار تومان را از دست داد و با کاهش 147 هزار تومانی در محدوده 28 میلیون و 385 هزار تومان به فروش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که معتقدیم سه دولت اروپایی عضو برجام (فرانسه، آلمان و انگلیس) به اندازه آمریکا در عدم اجرای تعهدات خود در برجام مسئولیت دارند، گفت: این سه دولت باید پاسخگوی کوتاهی خود باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایالات متحده تصمیم گرفته مهمات خوشه ای به اوکراین بفرستد تا به ارتش این کشور کمک کند که نیروهای روسی مستقر در خط مقدم را عقب براند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهل و یک سال از ربوده شدن چهار دیپلمات ایرانی آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم، در کشور لبنان که در آن زمان تحت اشغال رژیم صهیونسیتی بود، توسط مزدوران این رژیم می‌گذرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم‌تعهد و همچنین رایزنی با همتای آذربایجانی خود به باکو سفر می‌کند. نشست وزرای خارجه جنبش عدم‌تعهد چهارشنبه و پنج‌شنبه 14 و 15 تیر ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود. به همین منظور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیاتی در این نشست شرکت خواهد کرد. نشست کارشناسان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر بریتانیا در سازمان ملل مدعی شد که نشست شورای امنیت درباره "نقض قطعنامه 2231 توسط ایران" 15 تیر برگزار میشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اروپا استفاده از پهپادهای ایران در جنگ اوکراین را نقض قطعنامه 2231 می‌داند.