جمعه 14 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه در سالگرد بمباران هیروشیما با انتشار توئیتی نوشت: ادعاهای آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار عمدی یک دروغ بزرگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان سعودی بار دیگر ادعاهای یکجانبه خود درباره میدان نفتی مشترک با ایران را تکرار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«ما خواستار مذاکره هستیم. بر این اساس که پادشاهی عربستان و کویت یک طرف مذاکره و ایران طرف دیگر این مذاکرات بر اساس قوانین بین‌المللی قرار گیرند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان سعودی مدعی شده است که مالکیت منابع طبیعی میدان نفتی آرش که سعودی‌ها آن را «الدره» نامیده‌اند، فقط بین ریاض و کویت مشترک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه عربستان سعودی ادعا کرده است که مالکیت منابع طبیعی میدان نفتی آرش که سعودی‌ها آن را «الدره» نامیده‌اند، فقط بین ریاض و کویت مشترک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جذابیت‌های خرید پهپادها پس از بروز جنگ اوکراین، رقابت جهانی بر سر فروش این سامانه چندکاربره را به آمریکای لاتین کشانده است. در این میان بولیوی و آرژانتین به اصلی‌ترین خریداران پهپادهای ایران و اسرائیل تبدیل شده‌اند که این مساله حساسیت‌ها را نسبت به این موضوع به دنبال داشته است. با این حال سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با رد ادعاها نسبت به نفوذ ایران در آمریکای لاتین فروش پهپاد به بولیوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دادگستری آمریکا یک مرد اهل ایالت ویرجینیا را به بهانه اقدام برای نقض تحریم‌های ایران، به زندان محکوم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک خبرگزاری ترکیه‌ای در گزارشی به ویژگی‌های تازه‌ترین موشک کروز رونمایی شده در ایران پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه پولیتیکو نوشته بعد از آنکه «مایکل مک‌کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان وزارت خارجه را به صدور احضاریه تهدید کرد وزارت خارجه تصمیم گرفته در یک جلسه محرمانه درباره وضعیت رابرت مالی به قانونگذاران آمریکایی توضیح دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام وزارت خارجه آمریکا تأیید کرد که قرار است که این وزارتخانه جلسه‌ای با قانونگذاران در خصوص تعلیق رابرت مالی داشته باشد اما از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور عراق تاکید کرد که کشورش آماده میانجیگری میان تهران و واشنگتن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران با انتشار مطلبی در فضای مجازی با قربانیان سیل کره جنوبی ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی اعلام ارسال جنگنده‌های اف -16 به بهانه محافظت و ایمنی عبور و مرور کشتی‌ها به تنگه هرمز ادعا کرد واشنگتن با هماهنگی متحدان و شرکا در حال افزایش حضور نظامی خود در این تنگه است.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه کشورمان آغاز شد.