جمعه 28 اردیبهشت 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر بریتانیا در سازمان ملل مدعی شد که نشست شورای امنیت درباره "نقض قطعنامه 2231 توسط ایران" 15 تیر برگزار میشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اروپا استفاده از پهپادهای ایران در جنگ اوکراین را نقض قطعنامه 2231 می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه ایران، اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت این سازمان و دیگر مجامع بین‌المللی و جامعه جهانی را برای توقف حملات اسرائیل خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: هیمنه ساختگی اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه ایران از ایرانی ها خواست از سفر های غیرضروری به فرانسه خودداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران: دولت و پلیس فرانسه ضمن پرهیز از خشونت، به خواسته معترضین توجه کنند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ناآرامی‌های جاری در فرانسه گفت: همانند گذشته توصیه می‌کنیم دولت و پلیس فرانسه ضمن خویشتنداری و پرهیز از خشونت، خواسته‌های معترضین را مورد توجه قرار دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است.

وب‌گاه الف

نشست سخنگوی وزارت خارجه ایران با خبرنگاران آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که ایران همواره و در شرایط مختلف بر ضرورت تداوم گفت و گو برای دستیابی به توافق با هدف رفع تحریم‌ها تاکید داشته و هیچ گاه از این رویکرد راهبردی عدول نکرده، جریان‌سازی رسانه‌های غربی در مقطع کنونی به صورتی است که گویا ابتکار عمل در اختیار طرف غربی بوده و هست!

وب‌گاه گسترش

وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی درباره گفت‌وگوهای غیرمستقیم آمریکا و ایران گفت: در رابطه با اخیاز منتشر شده درخصوص مسائل هسته‌ای و زندانیان در ایران باید بگویم که آن‌ها دقیق نبوده و صحت ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج شدید گمانه زنی های رسانه های آمریکایی طی48ساعت گذشته درباره توافقات ایران و آمریکا با واکنش های مختلفی روبه رو شده است، با این حال نورنیوز نوشت: نمی‌توان به توافق سریع خوش‌بین بود، اما آمریکا به دنبال انتقال نشانه‌های مثبت است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه گروهی از منابع می‌گویند که نشانه‌هایی از پیشرفت وجود دارد، یکی از منابع مدعی شد‌: ما هنوز به توافق دست نیافتیم. در این میان هم ایالات متحده و هم ایران دستیابی به توافق موقت را رد کرده اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری بار دیگر ادعاهای مطرح شده در برخی گزارش‌ها درباره توافق موقت با ایران را رد کرده و به سوالاتی درباره سفر رییس جمهور ایران به کشورهای آمریکای لاتین، آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران از عراق و احتمال ازسرگیری روابط ایران و بحرین پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور غرب آسیا مدعی شده است که بحرین احتمالاً به زودی روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران را از سرمی‌گیرد.