شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران: «بیل ریچاردسون» چند ماه پیش درباره آزادی «مایکل وایت» تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر ملاقات بیل ریچاردسون، فرماندار سابق ایالت نیومکزیکو با وزیر خارجه ایران را تایید کرد و گفت: «بیل ریچاردسون» چند ماه پیش درباره آزادی «مایکل وایت» تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران به دنبال تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی خبر ملاقات «بیل ریچاردسون» فرماندار سابق آمریکا با وزیر خارجه ایران را تایید کرد. وی با بیان اینکه این دیدار در ماه‌ها قبل انجام شده است، اظهار داشت: ما به تلاش های انسان‌دوستانه که منجر به آزادی گروگان های ایرانی در آمریکا و خارج از آن شود همواره پاسخ مثبت داده و استقبال...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: «بیل ریچاردسون» چند ماه پیش درباره آزادی «مایکل وایت» تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمد جواد ظریف دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر ملاقات بیل ریچاردسون، فرماندار سابق آمریکا با وزیر خارجه ایران را تایید کرد. سید عباس موسوی اعلام کرد که «بیل ریچاردسون» چند ماه پیش درباره آزادی «مایکل وایت» تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمد جواد ظریف دیدار و گفت وگو کرده است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت افزایش تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه مردم سوریه، بار دیگر حمایت ایران از دولت و مردم مقاوم سوریه را اعلام کرد و خواستار لغو تمامی تحریم‌های ضد بشری علیه این کشور شد.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه فرانسه با دخالت مجدد در امور داخلی و مسائل امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، تهدید کرد تعیین مجازات حبس برای جاسوس فرانسوی در ایران می‌تواند تاثیر منفی بر روابط تهران - پاریس بگذارد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد جمعه از ایران بابت آزادی یکی از شهروندان کشورش تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: مایکل وایت با جلب رضایت مادی و معنوی شاکیان خصوصی در مورد سایر جرایم خود مشمول رافت اسلامی شده و با توجه به گذراندن بخشی از دوره محکومیت خود و با در نظر داشت ملاحظات حقوق بشری، امروز با حکم قاضی پرونده آزاد و از کشور خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره آزادی مایکل وایت زندانی آمریکایی و بازگشت او به کشورش توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور به کشته شدن شهروند سیاهپوست آمریکایی واکنش نشان داد و این اقدام را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آزادی سیروس عسگری از زندان و بازگشت او از آمریکا به ایران، این سوال پیش آمده که آیا او در ادامه ماجرای تبادل زندانیان، آزاد شده یا تبرئه در کار بوده است.

خبرگزاری دانا

سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا صبح امروز وارد ایران شد.

وب‌گاه الف

سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا صبح امروز وارد ایران شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز چهارشنبه گفت که برای آزادی دانشمند ایرانی از آمریکا مبادله زندانی میان تهران و واشنگتن انجام نشده است.