شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران هرگونه مداخلات خارجی در امور داخلی جمهوری خلق چین و خدشه به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور را محکوم و بر اجرای قانون و حفظ نظم در جهت ثبات، رفاه و امنیت مردم هنگ کنگ تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره خروج آمریکا از معاهده آسمان باز گفت: واشنگتن در حال زیر پاگذاشتن همه تعهدات بین‌المللی خود و لطمه زدن به هنجارها و قواعد بین‌المللی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (سه شنبه) در رشته توئیتی به زبان روسی در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر قصد دولت آمریکا برای ایجاد مزاحمت در مسیر نفتکش‌های ایرانی نوشت: «نفتکش‌های ایرانی با پرچم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اصل مبادله تجارت آزاد و نیز تجارت قانونی و مشروع ایران با ونزوئلا در حال حرکت به سمت این کشور هستند.» جلالی تصریح...

وب‌گاه مشرق نیوز

شمخانی در گفتگو با همتای افغانستانی گفت: مستندات غیرقابل تردیدی در رد ادعاهای مطرح شده علیه ایران درباره جانباختگان افغان وجود دارد که در صورت اراده طرف افغان می تواند در کمیته حقیقت یاب بررسی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه هشدار داد: «هرگونه ماجراجویی و اقدام احمقانه علیه شناورها و تانکرهای ایرانی در آبراه های بین المللی، بدون شک برای عاملان آن پشیمان کننده خواهد بود».

خبرگزاری دانا

سفیر ایران در روسیه تصریح کرد: هرگونه ماجراجویی و اقدام احمقانه علیه شناورها و تانکرهای ایرانی در آبراه های بین المللی، بدون شک برای عاملان آن پشیمان کننده خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -"عبدالله عبدالله" رییس شورای عالی مصالحه افغانستان صبح دوشنبه از تماس تلفنی "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه ایران و حمایت وی از توافق عبدالله با "محمد اشرف غنی" رییس جمهوری افغانستان قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی ابتلای همتای مکزیکی خود به کرونا، برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر چند رییس جمهوری آمریکا، قطعنامه کنگره را در مورد محدود کردن اختیارات جنگی او در مورد حمله به ایران وتو کرد با این حال نحوه مواجهه دونالد ترامپ با رخدادهایی مانند کرونا نشان داد که وی حتی از توان و قابلیت لازم برای حل بحران کرونا هم بی‌بهره است.

وب‌گاه فرارو

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای 5 کشور از جمله ایران را به آنچه عدم همکاری با «تلاش‌های آمریکا در مبارزه با تروریسم» خوانده شده متهم کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: آمریکا با آن سابقه ایجاد، تامین مالی و تسلیحاتی گروههای تروریستی مختلف، اعمال تروریسم دولتی و حمایت آشکار از یک رژیم تروریستی دیگر، معیاری برای ارزیابی تلاش‌های ضدتروریستی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه افغانستان اعلام کرد تحقیقات مشترک تهران و کابل برای بررسی ابعاد حادثه جان باختن اتباع افغان در مرز دو کشور، از فردا در محل حادثه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کابل و تهران تحقیقات مشترک خود را درباره حادثه جان باختن شماری از اتباع افغان در مرز ایران و افغانستان، فردا آغاز می‌کنند. وزارت امور خارجه افغانستان امروز چهارشنبه (24 اردیبهشت)، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی مذاکرات میان افغانستان و ایران درباره یافتن «حقیقت» پیرامون حادثه اخیر در مرز میان دو کشور، توافق شده است که کمیساریای مرزی...

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات تروریستی اخیر در افغانستان را محکوم و از گسترش دامنه خشونتها در این کشور اظهار نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: به مزخرف گفتن خاتمه داده و هموطنان ایرانی به گروگان گرفته شده را آزاد کنید.