شنبه 14 مهر 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز چهارشنبه گفت که برای آزادی دانشمند ایرانی از آمریکا مبادله زندانی میان تهران و واشنگتن انجام نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که سیروس عسگری چهارشنبه صبح وارد تهران می‌شود و گمانه‌زنی‌ها درباره تبادل او با فرد دیگری را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبگاه لبنانی «العهد» به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی گفت‌وگویی با «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انجام داد. سخنگوی وزارت خارجه ایران به العهد گفت: امام خمینی به ما اعتماد به نفس داد، استقلال را برای کشور ما محقق و این امکان را برای ما فراهم کرد که در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی بایستیم. وی افزود: در طول...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دییر شورای عالی امنیت ملی ایران امشب (دوشنبه) در توئیتی درباره اعتراضات کنونی در آمریکا به دنبال کشته شدن یک شهروند سیاه‌پوست به خاطر برخورد خشونت‌آمیز پلیس و ارسال پنج نفتکش حامل بنزین ایران به ونزوئلا علیرغم واکنش‌ها و تهدیدات آمریکا نوشت: «ادعای ابرقدرتی آمریکا و تهدید به جنگ افروزی، ترور و تحریم با حضور نفتکش‌های ایرانی در کارائیب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز (دوشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در عرصه سیاست خارجی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در ابتدای این نشست یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشت و بر روح پرفتوح ایشان درود فرستاد و سالروز قیام 15 خرداد را گرامی داشت و افزود: 15 خرداد سرمنشا انقلاب اسلامی و تضمین کننده استقلال، آزادی...

وب‌گاه الف

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که سیروس عسگری دانشمند ایرانی ظرف دو سه روز آینده به کشور بازمی‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت الخلیج آنلاین با اشاره به تماس تلفنی نخست‌وزیر عراق و معاون اول رئیس‌جمهوری ایران از توافق دو کشور برای راه‌اندازی «کمیته دوستی ایران و عربستان» خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران خطاب به برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران هشدار داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: قتل وحشیانه و همراه با خونسردی جورج فلوید نشانگر نژادپرستی نظام‌مند و برترپنداری نژاد سفید در آمریکا است که توسط هیات حاکمه فعلی تکریم و تجلیل می‌شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره عادلخواه با بیان اینکه رسیدگی به جرایم اتباع ایرانی صرفا در صلاحیت قضایی محاکم ایرانی است، گفت: بی احترامی به اصول حاکمیتی خود را به هیچ وجه بر نمی‌تابیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره عادلخواه با بیان اینکه رسیدگی به جرایم اتباع ایرانی صرفا در صلاحیت قضایی محاکم ایرانی است، گفت: بی احترامی به اصول حاکمیتی خود را به هیچ وجه بر نمی‌تابیم.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - رادیو بین الملل چین در گزارشی تحلیلی در مورد واکنش های جهانی به قانون امنیت ملی هنگ کنگ که هم اکنون در کنگره خلق چین در حال بررسی است گزارش کرد «حمایت ایران از قانون امنیت ملی هنگ کنگ قابل تقدیر است».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه امروز (سه‌شنبه) دوباره به گزافه‌گویی و تهدید درباره محکوم شدن یک متهم ایرانی - فرانسوی به 5 سال حبس در ایران پرداخت. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، لودریان مدعی شد تعیین مجازات حبس برای این متهم توسط مسئولان قضائی ایران، روابط پاریس با تهران را دشوارتر می‌کند. وی با ادعای اینکه روابط ایران و فرانسه بعد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: آمریکا به هیچ وجه صلاحیت سیاسی، حقوقی و اخلاقی برای قضاوت دیگر کشورها را ندارد و بهتر است اول به سابقه پلید و سیاه خود بپردازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: آمریکا به هیچ وجه صلاحیت سیاسی، حقوقی و اخلاقی برای قضاوت دیگر کشورها را ندارد و بهتر است اول به سابقه پلید و سیاه خود بپردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: آمریکا به هیچ وجه صلاحیت سیاسی، حقوقی و اخلاقی برای قضاوت دیگر کشورها را ندارد.