شنبه 29 اردیبهشت 1403

سرآسیایی: یک پنالتی مقابل پرسپولیس برای‌مان گرفته نشد / می‌توانستیم برنده باشیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سرآسیایی: یک پنالتی مقابل پرسپولیس برای‌مان گرفته نشد / می‌توانستیم برنده باشیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است که این تیم می‌توانست با شکست پرسپولیس، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی در پایان دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول برای پرسپولیس بود و این تیم از موقعیت‌های کم خود استفاده کرد و به دو گل رسید، اما در نیمه دوم ما به بازی برگشتیم. در واقع آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، همین شیوه بود؛ یعنی دنبال کنترل بازی در نیمه اول بودیم و فقط نباید گل می‌خوردیم، اما دو گل دریافت کردیم.

الهویی: مقصر و مسئول شکست مقابل پرسپولیس من هستم / این تیم را ناچار به اتلاف وقت کردیم

وی افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم استثنایی برگشتند و خیلی خوب بازی کردند، اما خوب از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در جام حذفی حق اشتباه نداریم و متأسفانه اشتباه کردیم و باختیم. پرسپولیس هم مثل همیشه بزرگ بود. ضمن اینکه از حضور تماشاگران لذت بردیم. در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم.

سرآسیایی درباره عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس - گل‌گهر اظهار داشت: من صحنه خاصی ندیدم. فقط درباره صحنه اواخر بازی از یونس شاکری هم پرسیدم، گفت که مدافع حریف در دقایق پایانی با دست به توپ ضربه زده و آن صحنه پنالتی بوده است.

وی در پایان گفت: ما در بازی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اینگونه بازی نخواهیم کرد. در واقع شکل بازی فرق می‌کند و شرایط متفاوت خواهد بود. جام حذفی تمام شد و حالا اول به بازی با آلومینیوم و سپس به دیدار با پرسپولیس فکر می‌کنیم.