پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سرخیو بوسکتس: زمان اعتصاب بازیکنان فرا رسیده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرخیو بوسکتس: زمان اعتصاب بازیکنان فرا رسیده!

سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا و بازیکن فعلی اینتر میامی، از اعتصاب احتمالی بازیکنان و مربیان فوتبال اروپا حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که بحث اعتصاب در فوتبال در حال بالا گرفتن است، بوسکتس نیز در مصاحبه‌ای حمایت خود را از اعتصاب احتمالی بازیکنان برای اعتراض به برنامه فشرده مسابقات اعلام کرد. او گفت:«اگر بازیکنان تصمیم به اعتصاب بگیرند، لازم است این کار را انجام دهند. این تنها راه برای شنیده شدن صدای آنهاست. در غیر این صورت، مثل این است که هیچ صدایی یا رأیی نداریم و این نگران‌کننده است. اگر قرار باشد زمانی برای اعتصاب مشخص شود، به نظرم در زمان مناسبی قرار داریم.»

بوسکتس به افزایش تعداد بازی‌ها و فشار فیزیکی بر بازیکنان اشاره کرد و افزود:«برنامه مسابقات در حال افزایش است. فکر می‌کنم بازیکنان از نظر فیزیکی آماده‌تر هستند، اما همچنین خستگی بیشتری دارند و فشردگی بازی‌ها بسیار شدیدتر شده است.» او همچنین تأکید کرد که بازیکنان نقش بسیار کوچکی در تصمیم‌گیری‌ها دارند و این وضعیت باید تغییر کند.

این اظهارات بوسکتس در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از بازیکنان و مربیان از برنامه فشرده مسابقات و تأثیرات منفی آن بر سلامت بازیکنان انتقاد کرده‌اند. بوسکتس با بیان این که بازیکنان باید صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، از همبستگی و اتحاد بازیکنان برای بهبود شرایط حمایت کرد.

سرخیو بوسکتس: زمان اعتصاب بازیکنان فرا رسیده! 2