پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سردار حاجی زاده: حضور مردم در انتخابات پر کردن خشاب نیرو‌های مسلح است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سردار حاجی زاده: حضور مردم در انتخابات پر کردن خشاب نیرو‌های مسلح است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه حضور در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: داشتن نیروی مسلح قوی، تجهیزات پیشرفته و امکانات شرط لازم است، ولی کافی نیست. سردار حاجی زاده گفت: شرط کافی برای اینکه ما بتوانیم امنیت خود را حفظ کنیم و قدرتمندانه...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه حضور در رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: داشتن نیروی مسلح قوی، تجهیزات پیشرفته و امکانات شرط لازم است، ولی کافی نیست.

سردار حاجی زاده گفت: شرط کافی برای اینکه ما بتوانیم امنیت خود را حفظ کنیم و قدرتمندانه در مقابل دشمنان بایستیم حضور مردم، هم‌گرایی وحدت و یکپارچگی است. یکی از عوامل مهم حضور مردم در پای صندوق‌های رای است من از عزیزانی که هنوز تردید دارند و تصمیم خود را نگرفته‌اند خواهش می‌کنم که به پای صندوق‌های رای بیایند و غفلت نکنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: ما یک روزی باید با سلاح در مقابل دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و داعشی‌ها و سایر ایستادگی می‌کردیم که به همین شکل عمل شد و امروز با حضور پای صندوق‌های رای همان کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: حضور مردم پر کردن خشاب و مشت نیرو‌های مسلح است که امنیت زاست و نباید از آن غفلت کنند. البته به هر گروه یا فردی که دوست دارند رای بدهند، ولی حضور مردم در انتخابات زنده بودن کشور و پشتوانه کشور است.