چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است و ما خود را مکلف به تامین و حفاظت از این حق خداداد می دانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در آیین معارفه که با حضور مقامات کشوری و لشکری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با سلام و درود به محضر مبارک امام عصر، ارواحنا فدا، و سلام و رحمت بر امام راحل و شهیدان و درود به رهبر فرزانه و خیرمقدم به میهمانان حاضر در مراسم معارفه اظهار داشت: از فرماندهی معظم کل قوا که با حکم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده سابق «فراجا» گفت: آنچه که در توانم بود را انجام دادم و خداوند نیز برابر توان هر فرد، از او انتظار دارد، با این وجود بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرده و طلب حلالیت دارم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سابق فراجا همزمان با پایان ماموریتش ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در فراجا طی هشت سال اخیر، از مردم و رهبری بابت قصور و تقصیرات احتمالی عذرخواهی و طلب حلالیت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده سابق انتظامی کل کشور گفت: در فتنه اخیر به رغم همه عملیات های روانی، پای ما نلغزید و اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سابق فراجا همزمان با پایان ماموریتش ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در فراجا طی هشت سال اخیر، از مردم و مقام و معظم رهبری بابت قصور و تقصیرات احتمالی عذرخواهی و طلب حلالیت کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سابق انتظامی کل کشور گفت: در فتنه اخیر به رغم همه دسیسه‌ها و عملیات های روانی، پای ما نلغزید و "اقتداری همراه با مظلومیت" را به نمایش گذاشتیم و به قول مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آئین تکریم فرمانده سابق کل انتظامی کشور و فرمانده جدید فراجا با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد و با قرائت حکم مقام معظم رهبری، سردار احمدرضا رادان به طور رسمی فرمانده کل انتظامی کشور شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده جدید کل انتظامی کشور گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو سردار حسین اشتری فرمانده سابق کل انتظامی کشور در آئین تکریم فرمانده کل جدید انتظامی کشور با بیان اینکه امیدوارم 8 سال خدمت بنده در فرماندهی انتظامی مورد قبول خداوند قرار گیرد گفت: در 8 سال گذشته همواره کوشیدم تا آنجایی که می‌توانم تدابیر مقام معظم رهبری را به همراه نیرو‌های انتظامی کشور انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که این موضوع با رضایت ایشان...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد می بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان کنم.

خبرگزاری مهر

فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با حضور مقامات و مسوولان کشوری و لشکری بعد از ظهر امروز مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی کل کشور برگزار شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات 8 ساله سردار حسین اشتری در زمان تصدی فرماندهی انتظامی کشور، وی تودیع و سردار احمدرضا رادان با حکم مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی کل انتظامی...