چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: از فرماندهی جدید فراجا این انتظار می رود با انجام یک برنامه‌ریزی دقیق در راستای شناسایی و برخورد با واردکنندگان کالای قاچاق و سرشبکه‌های اصلی آن‌ها تغییرات مثبتی در برخی از روندهای فعلی برخورد با قاچاق کالا در کشور دیده شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز مراسم تودیع و معارفه "فرمانده جدید فراجا" برگزار می‌شود و از زحمات سردار حسین اشتری تقدیر و سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده جدید فراجا معارفه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی در پیامی از تلاش‌های، سردار اشتری فرماندهی سابق انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی و سپاسگزاری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری با حضور در دفتر کار سردار احمدرضا رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به سمت فرمانده‌کل انتظامی کشور تبریک گفت. سردار اشتری در این دیدار، انتصاب شایسته سردار رادان را به سمت فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی نشان از لیاقت و شایستگی وی دانست. وی برای سردار رادان در انجام...

خبرگزاری تسنیم

سردار اشتری با حضور در دفتر کار سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی فراجا، انتصاب وی را به‌عنوان فرمانده‌کل انتظامی کشور تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

سردار اشتری انتصاب سردار احمدرضا رادان به سمت فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان را به عنوان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد. متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرتیپ جناب آقای احمدرضا رادان انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام تبریک به سردار رادان گفت: ستاد کل نیرو‌های مسلح آماده تعمیق همکاری و انجام حمایت‌های مقتضی از فراجا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی انتصاب سردار رادان را به عنوان فرمانده انتظامی کل کشور تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با صدور پیامی انتصاب «سردار احمدرضا رادان» به‌عنوان فرمانده کل انتظامی کشور را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جدید کشور را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جدید کشور را تبریک گفت.