چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده فراجا یا صدور حکمی سردار عباسعلی محمدیان را به عنوان رئیس جدید پلیس پایتخت منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرانجام پس از انتشار خبرهای غیررسمی از تغییر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، رئیس بازرسی کل فراجا در اظهارنظری رسمی تایید کرد فرمانده انتظامی تهران بزرگ تغییر کرد.

وب‌گاه فرارو

هرچند قبل از دهه چهل اکثر باربری‌ها در خیابان قزوین، پانزده خرداد و... مثل باربری‌های ایران ترانزیت، گیتی نورد، باربری خادم بودند اما اولین‌باربری‌های چهارصد دستگاه و یاخچی‌آباد بین سال‌های 41 _40 در اینجا مستقر شدند مثلا باربری حبیبی که در سال 1342 تأسیس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای اغتشاشات در ایران اقدام به اعمال تحریم‌هایی علیه اتحادیه اروپا و انگلیس کرده و قرار است بزودی تحریم‌های جدیدی علیه اتحادیه اروپا و انگلیس اعمال کند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سابق فراجا با بیان اینکه فتنه هنوز ادامه دارد، گفت: اگر کشور ما امنیت نداشته باشد هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، باید یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اخیر را که مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان وقایع اخیر در کشور محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه بارها بر برخورد جدی و سریع با لیدرها و اغتشاشگران تاکید کرد. همچنین برخوردهای قضایی با سلبریتی‌ها نیز بیش از پیش شدت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: برخوردهای قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد... دادگاه‌های دیگری نیز در سراسر کشور در حال برگزاری است و بازداشتی های دیگری هم احتمال دارد به محاربه یا افساد فی الارض و در نتیجه اعدام محکوم شد. به تازگی دادگاهی در اصفهان نیز 3 بازداشتی را به اعدام محکوم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیبا کلام در باره لباس شخصی ها به خبرآنلاین گفت که با پیگیری احزاب، نهادهای مدنی، و مردم مسئله لباس شخصی ها در کشور حل می شود. این در حالی است که وزیر کشور وجود چنین نیرویی را به طور کامل رد کرد.

وب‌گاه فرارو

اولین و شاید پر جنجال‌ترین خبر هفته جاری، در روز شنبه (ابتدای هفته) با اعدام دو تن از محکومان به اعدام در نتیجه حوادث اخیر کشور بود. طبق اعلام قوه قضاییه، محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت سیدروح‌الله عجمیان شد، اولین روز هفته گذشته 17 دی ماه 1401 به دار آویخته شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتصاب دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی: سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از انتصاب عبدالحسین خسروپناه به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد. خلجی در توییتر نوشت: «به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه را به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.»/ ایرنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار اشتری طی حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حسین اشتری بعد از هشت سال فرماندهی انتظامی کل کشور، برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.