پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده سپاه پاسداران گفت: آنچه امروز در غزه و فلسطین اتفاق می‌افتد یک انتحار و خودکشی برای رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه منیبان

فرمانده کل سپاه گفت: وقتی رهبر ما از سقوط و فروپاشی این رژیم در عرض 25 سال سخن گفت شاید خیلی‌ها در ذهن خود به این واقعیت باور نداشتند و فکر می کردند این رژیم شکست‌ناپذیر است. به گزارش منیبان، سردار حسین سلامی در همایش «اقتدار بسیج» که با حضور بسیجیان استان قزوین، پیش از ظهر پنجشنبه 9 آذر در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه نیروهای مسلح جهان در قدرتمندترین شکل آن نیز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسلمانان حامی مقاومت هستند و ما با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسلمانان حامی مقاومت هستند و ما با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم، گفت: فلسطین به تنهایی و بدون مشارکت هیچ قدرت دیگری توانست سنگین‌ترین ضربه هولناک شکست‌بار را به نظام امنیتی، دستگاه اطلاعاتی و ارتش رژیم وارد کند و آن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران با محکومیت حمله تروریستی به جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه در استان حمص، گفت: عاملین این جنایت و حامیان آن تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر گفت‌: اقدامات هلال احمر در تداوم دفاع مقدس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی، در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر با تبریک میلاد حضرت رسول (ص)، اظهار داشت: پیامبر اکرم حریص به نجات امتش بود و با اخلاق نیکو، اسوه اخلاقی دستگاه عالم هستی شد. فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز در میان کسانی که با تقدیم جان خود جان دیگران را حفظ می‌کنند با افتخار حاضر شدم. کار جمعیت هلال احمر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کار هلال احمر روشن کردن مشعل هدایت و امتداد دفاع مقدس است و میدان عمل نیرو‌های هلال احمر جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا «بی‌سروصدا» پرتاب ماهواره «نور 3» با ماهواره‌بر «قاصد» و توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و قرار گرفتن آن در مدار زمین را تایید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره پرتاب ماهواره نور 3 مدعی شد: فناوری‌های به کار رفته در ماهواره‌برها شبیه و جایگزین فناوری است که در موشک‌های بالستیک استفاده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما مدت‌هاست که نگرانی‌هایمان را درباره برنامه ایران برای آزمایش پرتابگرها به روشنی اعلام کرده‌ایم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی درباره پرتاب ماهواره نور 3 توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سومین ماهواره بومی نیروی هوافضای پاسداران انقلاب اسلامی با نام نور 3 همزمان با ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) توسط ماهواره‌بر ترکیبی سه مرحله‌ای قاصد به فضا پرتاب و با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.