پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج‌شنبه با حضور در کنار پیکر سردار شهید سیدرضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند. سپس مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت با حضور مردم در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد و تا میدان شهدا ادامه پیدا کرد. در ادامه، پیکراین شهید با حضور سردار اسماعیل قاآنی در امامزاده صالح به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت دفتر رهبری، تصاویری از فاتحه خوانی سردار سلامی و سردار قاآنی بر پیکر مطهر سردار شهید رضی موسوی را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهیه‌کننده سریال ترور درباره زمان پخش سریال «ترور» که پیشتر اعلام شده بود همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به پخش می‌رسد، نیز توضیح داد که امیدواریم این اتفاق بیفتد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی سالروز حماسه نهم دی‌ماه را گرامی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین سلامی با بیان اینکه طراحی و اجرا توسط فلسطیان انجام شد و در خارج از فلسطین تصمیمی گرفته نشد، اعلام کرد: هنوز انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را نگرفته‌ایم. به وقتش این کار را انجام می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که ما با تصویر مطلوب دشمن از ایران که کشوری نیازمند و عقب‌مانده است در جنگیم و می‌خواهیم رویاهای او را آشفته و خواب و خیالش را پریشان کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دشمن همه استعداد و ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار و سیمای جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار، عقب‌مانده و نیازمند، این تصویر دشمن از پایان سیاست‌هایش علیه ملت ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همه ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار و نیازمند تصویر ایده‌آل دشمن از ایران است. وی با بیان اینکه ما با تصویر مطلوب دشمن در جنگ هستیم و می‌خواهیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا تصاویری از حضور سردار سلامی در منزل شهید مدافع حرم و در مقابل یک تابلو عکس خاص را منتشر کرد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه بابی از ابواب جنات است، زیرا میدان جهاد می‌باشد و به تعبیر امام علی (ع) میدان جهاد بابی از ابواب جنت است که تنها به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت رزمندگان فلسطینی تازه آغاز شده است و اکنون این رزمندگان مجاهد، در حال تمرین و تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین تصویری از فرمانده کل سپاه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بیت رهبری را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست «بسیج جهانی اسلام - مقاومت، رمز پیروزی» با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین گفت: آنچه که امروز صهیونیست‌ها انجام می‌دهند، انتحار و خودکشی است.