پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار سلامی دفاع مقدس را سرآغاز یک حماسه عظیم در امتداد عاشورای 61 هجری دانست و گفت: معمولا بعضی از حوادث و وقایع تاریخی برای امت‌ها و ملت‌ها نقشی حیاتی، سرنوشت ساز و ابدی ایفا می کنند. بعضی از وقایع تاریخ خط اثر ابدی در سرنوشت ملتها دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای نخستین بار شبکه 14 تلویزیون اسرائیل (ارگان تلویزیونی حزب لیکود و نتانیاهو) با عنوان «چه کسی در تهران هدف ترور است؟» از فهرست «دیوید بارنیه» به منظور ترور مقامات ارشد ایران رونمایی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس موساد در ادامه لفاظی‌های پوچ خود، تهدید‌هایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن آن‌ها در قلب تهران را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (علیه الاسلام) همراه با اعضای خانواده حاضر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (علیه الاسلام) همراه با اعضای خانواده حاضر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی در دیدار با خانواده شهید غلام‌عباس عباسی و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با درخواست سفر به مشهد آنها موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار و با درخواست سفر به مشهد آنها موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار و با درخواست سفر به مشهد آنها موافقت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و دو نفر از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی بعد از ظهر یکشنبه با خانواده شهید «غلامعباس عباسی» و تعدادی از مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ دیدار کرد. وی شهدای این حادثه تروریستی را مایه مباهات ایران اسلامی برشمرد. گفتنی است تقدیر از خانواده شهدا و مجروحان این حادثه از برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شیراز بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با تلاش همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل مرزها برقرار است و هیچ مشکلی امنیتی در مرزها نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در قرارگاه اربعین حسینی پایانه مرزی چذابه، گفت: از مردم عزیز خوزستان تشکر می‌کنم که میزبانان شایسته و ارزشمندی هستند برای مهمانانی که از سراسر کشور و خارج از کشور به این سرزمین مقدس پا می‌گذارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت در این مرز هم متراکم و هم روان است، با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های مسئول در خوزستان و پایانه شلمچه صورت داده‌اند، جمعیت زیادی بدون هیچ مانعی در حال حرکت است. وی با بیان اینکه از شواهد پیداست که تعداد زائران رو به افزایش است، گفت: این روند بهتر از...

خبرگزاری مهر

شلمچه - فرمانده سپاه کشور گفت: با تلاش‌هایی که در پایانه شلمچه صورت گرفته جمعیت زیادی بدون هیچ مانعی در حال حرکت است.

خبرگزاری مهر

چذابه - فرمانده کل سپاه «کربلا» را قلب معنوی عالم و نقطه دلدادگی همه مردم جهان دانست و گفت: هر سال عاشورا و اربعین حسینی زنده‌تر می‌شود.