دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

«سردار شهید سلیمانی» به نماد مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
«سردار شهید سلیمانی» به نماد مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز تصویر نورانی «شهید سردار سلیمانی» در دست تمام مردم آزادیخواه جهان است گفت: ایشان به نماد مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه سردار پرافتخار شهید سلیمانی الگوی شهادت، ایثار و شرافت است اظهار داشت: ایشان از جوانی تمام هستی خود را برای اعتلای کلمه الهی گذاشت، خوش درخشید و بهترین عاقبت نصیب او شد.

نقدی با بیان اینکه سردار سلیمانی در شرایطی وارد میدان جنگ در عراق و سوریه شد که هیچ رحمی در داعش نبود و با قساوت کامل دست به شهادت و انتحاری می‌زدند گفت: برای شهید سلیمانی جز اطاعت فرمان ولایت فقیه، امری وجود نداشت و ایشان با رمز اطاعت از ولایت فقیه پیروزی‌هایی را به دست آورد که شور و احساسات ملت‌های آزادیخواه جهان را بر انگیخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: همه ملت‌های منطقه و جهان بشریت مدیون سردار شهید سلیمانی هستند چرا که در آن برهه که آمریکا می‌گفت 30 سال برای نابودی داعش که دست پرورده خودشان بود زمان لازم است این سردار پرافتخار ما بود که بساط داعش را نابود کرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال این بود که نامی از اسلام باقی نماند افزود: آنان می‌خواستند جنایات داعش را به نام اسلام نشان دهند که با ورود سردار شهید این نقشه خام نقش بر آب شد.

نقدی اظهار داشت: امروز تصویر نورانی سردار شهید سلیمانی در دست همه مردم آزادیخواه جهان از آمریکای لاتین تا شرق آسیا بوده و ایشان به نماد مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.