چهارشنبه 18 مهر 1403

سردی روابط با مربی سابق / لاپورتا ژاوی و نماینده رئال را تحویل نگرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردی روابط با مربی سابق / لاپورتا ژاوی و نماینده رئال را تحویل نگرفت!

مراسم خداحافظی آندرس اینیستا در بارسلونا فرصتی بود تا خوان لاپورتا و ژاوی یک بار دیگر باهم روبرو شوند ولی این اتفاق هرگز رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، هر دو در مراسم خداحافظی آندرس اینیستا حاضر بودند. رئیس بارسا و مربی سابق که فصل قبل به شکلی عجیب توسط او برکنار شد. آنها ولی حتی به هم سلام هم نکردند. لاپورتا با امیلیانو بوتراگنیو، نماینده رئال مادرید، نیز احوالپرسی نکرد. دلیل؟ دلخوری بابت پرونده نگریرا.

در میان حاضران، رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، به همراه مشاور و دست راست خود، انریک ماسیپ، حاضر شده بود و با فاصله ای که جلب توجه می کرد، ژاوی و همسرش نشسته بودند.

دوربین ها منتظر شکار لحظه برخورد لاپورتا و ژاوی بودند اما هیچ خبری نبود. در مناسبت قبلی که این دو روبرو شدند، مرتاسم خداحافظی سرخی روبرتو از بارسا بود و البته یک احوالپرسی کاملا رسمی داشتند هرچند این بار حتی از این قضیه هم خبری نبود. آنجا لاپورتا به طرف ژاوی رفته بود اما این بار فاصله را حفظ کرد.

نباید فراموش کنیم که خروج ژاوی از باشگاه بسیار دردناک بود. لاپورتا مدت ها تلاش کرد ژاوی را از استعفا منصرف کند و زمانی که موفق به این کار شد، حکم برکناری او را امضا کرد. لاپورتا گفت که تمایلی برای اخراج ژاوی نداشت ولی او در یکی از مصاحبه هایش از مدیریت به خاطر عدم خرید بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد و به نظر می رسید امیدی به موفقیت با بارسا ندارد. پس بهترین راه برکناری او بود.

ژاوی نیز در این مدت سعی کرده از حاشیه دور باشد و به ندرت تن به مصاحبه داده است. او دیروز با دیگر اعضای بارسا مثل دکو نیز روبرو نشد و بعد از پایان مراسم سالن را ترک کرد.

سردی روابط با مربی سابق / لاپورتا ژاوی و نماینده رئال را تحویل نگرفت! 2