شنبه 9 تیر 1403

سرمربی دانمارک: باید خوشحال باشیم که صعود کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی دانمارک: باید خوشحال باشیم که صعود کردیم

کسپر یولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، بعد از تساوی بدون گل مقابل صربستان در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و اعلام کرد که از صعود تیمش خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در دور سوم مرحله گروهی مسابقات یورو 2024، دو تیم دانمارک و صربستان که برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیدند، به مصاف هم رفتند. در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و بدین ترتیب تیم ملی دانمارک به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد. کسپر یولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، در کفرانس خبری بعد از مسابقه اعلام کرد که این مسابقه، مسابقه احساسی برای هر دو تیم بود.

مبارزه ای سخت و احساسی:

"این یک بازی سخت و احساسی بود، و ما از قبل می دانستیم که چنین خواهد بود. اگر می توانستیم یک گل بزنیم و خیال خودمان را راحت کنیم، عالی می شد، اما تا انتهای بازی نگران بودیم. فکر می کنم باید از صعود به مرحله بعد خوشحال باشیم. به اولین هدفمان رسیدیم."

عملکرد تیم در زمین:

"از بسیاری از جنبه های بازی راضی هستم. در فاز حمله، نکاتی وجود دارد که می توانیم تغییر دهیم، اما می دانم که از پس آن برمی‌آییم. ما کیفیت لازم را داریم. بازیکنان زیادی داریم که در حمله می توانند به کار گرفته شوند. می توانیم موقعیت های خطرناک بیشتری خلق کنیم."

خوشحالی از صعود:

"باید خوشحال باشیم. ما از مرحله گروهی صعود کردیم، پس بیایید فقط از این موضوع خوشحال باشیم. ما نماینده فوتبال دانمارک هستیم، نماینده هزاران داوطلب در باشگاه های مختلف که کار بزرگی انجام می دهند. ما تیم همه هستیم و باید از این بابت خوشحال باشیم."

سرمربی دانمارک: باید خوشحال باشیم که صعود کردیم 2