دوشنبه 16 مهر 1403

سرپرستی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران به ورزشکار زنجانی رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپرستی دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران به ورزشکار زنجانی رسید

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: علیرضا نصیری از ورزشکاران مطرح کشتی زنجان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های رزمی، معرفی شد.

محمدعلی حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار قهرمان و ارزنده زنجانی طی حکمی از سوی یوسف بهتری، رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور برای تصدی این سمت برگزیده شد.

وی اظهار داشت: نصیری، متولد سال 1357 و از قهرمانان اسبق کشتی ایران است که در سال 1393 با قضاوت در مسابقات کشتی جام جمهوریت آذربایجان، موفق به اخذ کارت داوری کشتی درجه سه بین المللی شد و پس از آن نیز کارت داوری درجه 2 بین المللی را کسب کرد.

حمزه پور یادآورشد: این ورزشکار شاخص و قهرمان زنجانی، ریاست هیات اسکیت استان زنجان و مرییگری و دبیری فدراسیون اسکیت ایران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر نیز به عنوان مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان مشغول به فعالیت بوده که امید است توانمندی های بالای خود را در سمت سرپرستی دبیری فدراسیون ورزش های رزمی نیز نشان دهد.

وی اظهار داشت: این ورزشکار ارزنده زنجان در نوجوانی در مسابقات کشتی نوجوانان جهان که در بوداپست مجارستان برگزار شد به نشان برنز دست یافت که سپس به علت ضرب دیدگی از ناحیه گردن مجبور به کناره گیری از این رشته ورزشی شد.

در بخشی از متن حکم صادره از سوی رییس فدراسیو ورزشی های رزمی خطاب به نصیری آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی منصوب می شوید.

در ادامه حکم امده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، تاسی از بیانات ولی امرمسلمین جهان مقام معظم رهبری و تعامل با فدراسیون و وزارت محترم ورزش و جوانان زمینه را برای رشد، توسعه و شکوفایی ورزش های رزمی فراهم نمایید و در امور محوله کما فی السابق موفق و پیروز باشید.

*س_برچسب‌ها_س*