شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید روستایی

سعید روستایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در فهرست فیلم های برتر اکران شده در سینماهای بریتانیا بالاتر از فیلم هایی چون «اوپنهایمر» و «ناپلئون» در رده بیست و چهارم قرار گرفت. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در فهرست فیلم های برتر اکران شده در سینماهای بریتانیا بالاتر از فیلم هایی چون «اوپنهایمر» و «ناپلئون» در رده بیست و چهارم قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، نشریه گاردین در آخرین ماه میلادی 2023،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در فهرست فیلم های برتر اکران شده در سینماهای بریتانیا بالاتر از فیلم هایی چون «اوپنهایمر» و «ناپلئون» در رده بیست و چهارم قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جعل تصویر چند چهره شناخته‌شده در پوستر ساسی مانکن، توجه کاربران فضای مجازی را به این خواننده معطوف کرد تا در کمتر از یک هفته پس از این جنجال ساختگی، مبتذل‌ترین و بی‌محتواترین اثر خود را منتشر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم نیوز نوشت: محمود حسینی‌زاد نویسنده رمان «بیست زخم کاری» با گلایه از ساخت «زخم کاری: بازگشت» درباره اجازه ساخت سریال زخم کاری و اقتباس از رمان او توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از ویژگی‌های آهنگ‌های «ساسی» در چند سال اخیر تابوشکنی و استفاده از تصاویر، عبارات و کلمات مبتذل در متن ترانه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شامگاه سه شنبه 2 آبان 1402 در برج میلاد برگزار شد. محمد سلوکی: شب عاشقان سینمای کوتاه در ابتدای این مراسم بعد از پخش تصاویری از حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین، مهدی سلوکی روی صحنه آمد و گفت: از آنچه که دیدم و شنیدم متوجه شدم استقبال خوبی از این رویداد شده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جلسه نقد پلاس در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با حضور فریدون جیرانی سینماگر پیشکسوت و امیر قادری منتقد شناخته شده سینما و با اجرا و کارشناسی میثم کریمی برگزار شد. در ابتدای این جلسه فریدون جیرانی کارگردان و منتقد سینما بیان کرد: فیلم کوتاه در ایران سابقه زیادی دارد. از زمانی که دوربین‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه های دومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

دومین روز از چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران امروز ساعت 14 درحالی آغاز می‌شود که در بخش‌های مختلف طبق باکس‌های تعیین شده آثار مختلفی برای علاقمندان و فعالان عرصه سینما اکران خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته به بخش‌های مختلف، در سالن‌های پردیس سینمایی «ملت»، میزبان علاقه‌مندان سینمای کوتاه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مقاومت مردم فلسطین علیه جنایات صهیونیست‌ها با نمایش 6 فیلم در بخش جنبی «شاخه زیتون» چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پاسداشت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید؟!

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان؛ یکی از تاریک‌ترین سال‌های سینمای ایران از حیث قاچاق و انتشار غیر قانونی فیلم‌های سینمایی می‌توان به دهه 80 اشاره کرد. شبکه‌ای که گا‌ها همزمان با اکران نسخه پرده‌ای در سینماها، روی سی دی کپی و در کوچه و خیابان‌ها عرضه می‌شدند. درست زمانی که در فاصله کمتر از یک روز 3 فیلم سینمایی «خانه پدری» «قصر شیرین» و «شبی که ماه کامل شد» به صورت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند عکس از بازی ترانه علیدوستی در فیلم «اورکا» که او را در حال شنا در دریا و دویدن در کنار ساحل نشان می‌دهد، منتشر شد. انتشار نسخه غیرقانونی فیلم «اورکا» با نقش‌آفرینی ترانه علیدوستی، این بازیگر سینما در فهرست بازیگرانی که فیلم‌های مهمشان طی یک سال گذشته قاچاق شده‌اند، رکورددار شد! فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی تازه‌ترین محصول رسمی سینمای ایران است که طی یکسال اخیر، بدون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان نوشت: در همین میدان خراسان چرخ های مردم پر است و پای صندوق باید نزدیک به 20 دقیقه معطل بشویم.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم ختم مرحومه حاجیه خانم صغری سیلواری، مادر مجید مجیدی، کارگردان سینما یکشنبه 2 مهر با حضور چهره های سینمایی، فرهنگی و سیاسی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.