پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سعید روستایی

سعید روستایی

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا یک ارگان سینمایی رسمی با تبریک سالروز تهیه‌کننده‌ای که نخستین فیلم بدون حجاب را با پروانه ساخت رسمی ساخته، عملیات سفیدسازی او را برعهده می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

او در سال 95 پیش در صفحه توئیترش از ابتلایش به بیماری «کلاستروفوبیا» خبر داد و گفته بود به خاطر این بیماری به ندرت می‌تواند سوار مترو یا اتوبوس شود. تنگناهراسی یا کلاستروفوبیا به ترس از گیر کردن در یک مکان تنگ و راه گریز نداشتن در محیط‌های بسته گفته می‌شود. مادر ترانه علیدوستی در ارتباط زنده با مخاطبانش در اینستاگرام از ابتلای این هنرمند سرشناس ایرانی به یک «بیماری ناشناخته» خبر داد...

وب‌گاه خبر آنلاین

سینما، قصه زندگی‌هاست. آدم را در موقعیت‌های متفاوتی می‌گذارد که شاید هیچ‌وقت در دنیای واقعی تجربه‌شان را نکنیم. خودمان را جای شخصیت‌ها می‌گذاریم و فکر می‌کنیم اگر ما در موقعیت مشابه بودیم چه کاری می‌کردیم یا نمی‌کردیم. چه تصمیمی می‌گرفتیم یا نمی‌گرفتیم. این است که سینما مرزهای فکری و ذهنی آدم‌ها را می‌شکند و آن‌ها را با خودش می‌برد به جاهای دوری که خارج از تصور است.

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، صنعت سینمای ایران با تجربه‌های تلخ و شیرین فراوانی روبه‌رو شد. با این حال، استقبال مخاطبان از فیلم‌های کمدی و رونق سینما نسبت به چند سال گذشته افزایش یافت، در حالی که ما متاسفانه شاهد دلخراش ترین اتفاق، فوت چندین سینماگر بزرگ نیز بودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس یاری معتقد است اهمیت صداوسیما به ساختمانش نیست به این است که چه کسای از سربالایی جام جم بالا می‌روند وقتی انسان‌های کارکشته وارد این عرصه شوند تولیدات هم بهبود پیدا می‌کند و در اینجاست که می‌توانیم دنبال افزایش مخاطب در تلویزیون باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا درستکار بر این باور است که سینما دیگر از مد افتاده و نمی‌توان از آن توقع آن تاثیرگذاری بی حد و حصر را داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از هنرمندان و فعالان سینما در سال 1402 توانستند در صدر اخبار قرار بگیرند و به عنوان چهره‌های خبرساز این حوزه مطرح شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بعد از سریال افعی تهران، کار سامان مقدم و پیمان معادی، حالا خبر می‌رسد سریال‌های جدید دیگری به زودی راهی شبکه نمایش خانگی خواهند شد. «جنگل آسفالت» سریالی است با بازی نوید محمدزاده که این روز‌ها می‌توان به او لقب ستاره فیلم‌های قاچاق‌شده را داد. او امسال سه فیلم مهم را در راه اکران داشت که هیچ کدام به پرده نرسیدند و پیش از نمایش عمومی فیلم، نسخه قاچاق آن‌ها به بازار راه پیدا کرد. فیلم‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

پوستر یکی از مهم‌ترین عناصر هویت‌بخش به رویدادهای هنری و جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین آوردگاه سینمایی کشور از پوسترهای خاطره‌انگیزی برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: در روزهای اخیر در برخی رسانه‌ها عنوان شده است که محمد امامی تبرئه شده و همین مورد حواشی رسانه‌ای را به همراه داشته است، موضوع تبرئه شدن محمد امامی در حالی مطرح شده که محکوم در حال حاضر در زندان است و در حکم عنوان اتهامی اصلی او که به موجب آن به 20 سال حبس محکوم شده هیچ تغییری رخ نداده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری میزان نوشت در طی روز‌های اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که محمد امامی از اتهامات خود تبرئه شده است و انتشار این خبر تا جایی پیش رفته است که تصویر دادنامه وی از سوی برخی رسانه‌ها نیز منتشر شد. خبرگزاری میزان نوشت در طی روز‌های اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که محمد امامی از اتهامات خود تبرئه شده است و انتشار این خبر تا جایی پیش رفته است که تصویر دادنامه وی از سوی برخی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود نجفی مدیر باسابقه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفتگو با برنامه "سینماچی رادیوجوان" بیان داشت: پس از ارزیابی دبیرخانه تا پانزدهم دی‌ماه اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش اصلی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بطور رسمی اعلام می‌شود. نجفی ادامه داد: به روال هرسال، برای بخش اصلی جشنواره بیست فیلم درنظر گرفته شده است؛ اما براساس آیین‌نامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: در حال بررسی محل جشنواره هستیم و پیش بینی ما برای محل خانه جشنواره برج میلاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در فهرست فیلم های برتر اکران شده در سینماهای بریتانیا بالاتر از فیلم هایی چون «اوپنهایمر» و «ناپلئون» در رده بیست و چهارم قرار گرفت. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» در فهرست فیلم های برتر اکران شده در سینماهای بریتانیا بالاتر از فیلم هایی چون «اوپنهایمر» و «ناپلئون» در رده بیست و چهارم قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، نشریه گاردین در آخرین ماه میلادی 2023،...