شنبه 29 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه تابناک

مشخص نیست نسخه‌ای که قرار است در فرانسه اکران شود، نسخه بدون ممیزی است یا نسخه نهایی مورد تایید ارشاد کرد می‌شود اما در نهایت معمولاً پس از اکران بین المللی فیلم‌های ایرانی، این فیلم‌ها در پلتفورم‌های آنلاین بین المللی نیز منتشر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، محمد علیمحمدی، نیره محمدی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی «Wild Bunch» نیز بخش بین‌المللی این فیلم بر بر عهده دارد.

وب‌گاه عصر ایران

پیمان معادی جمعه شب سوم تیرماه با حضور در لایو اینستاگرام به پرسش‌های کیوان کثیریان منتقد باسابقه سینما درباره جشنواره کن و فیلم «برادران لیلا» پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

داده‌های گوگل‌ترند نشان می‌دهد که «متروپل آبادان»، «سریال یاغی»، «روز دختر»، «ولادت امام رضا (ع)»، «جومونگ»، «الهام چرخنده»، «توهین عنکبوت مقدس» و... بیشترین واژه‌های جست‌وجوشده در گوگل توسط ایرانی‌ها در خردادماه 1401 بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: داده‌ها گوگل ترند نشان داد ایرانیان در خردادماه بعد از پیگیری حادثه متروپل آبادان به سراغ حاشیه‌های فرهنگی رفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهایی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که دلیل توقیف برداران لیلا را ممنوع‌الکاری نویدمحمدزاده و فرشته حسینی به دلیل بوسه در فرانسه اعلام کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان سینمایی اعلام کرد که پروانه نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

پروانه نمایش فیلم سینمایی"برادران لیلا" به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات صادر نمی‌شود.

وب‌گاه تابناک

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضورهای بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم که به یک پخش کننده واگذار شده، متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرزهای ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد...

وب‌گاه عصر ایران

برغم تاکید و تذکرات لازم برای رعایت قانون و با علم و آگاهی تهیه‌کننده و کارگردان نسبت به تبعات هرگونه تخلف، متاسفانه فیلم مذکور بدون هیچگونه همکاری و انجام اصلاحاتی در جشنواره کن به نمایش در آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پروانه نمایش فیلم سینمایی"برادران لیلا" به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات صادر نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پروانه نمایش فیلم سینمایی"برادران لیلا" به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات صادر نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم برادران لیلا بدون دریافت پروانه، به کن رفت اما این همه ماجرا نبود. مسؤولان سازمان سینمایی، به‌صراحت درباره این‌که این فیلم برای ارسال به کن روندهای قانونی را طی نکرده است.

وب‌گاه گسترش

فیلم سینمایی «برادران لیلا» در اولین حضور بین‌المللی پس از رونمایی در جشنواره فیلم کن، در جشنواره فیلم مونیخ آلمان به روی پرده می‌رود.