سه‌شنبه 10 مهر 1403

سفیر ازبکستان: به پاختاکور افتخار می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سفیر ازبکستان: به پاختاکور افتخار می‌کنیم

سفیر ازبکستان با حضور در رختکن پاختاکور به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه شهر قدس و زیر بارش شدید باران با نتیجه 1-1 به پایان رسید. پرسپولیس خیلی زود و در ثانیه 43 بازی توانست گل اول را به ثمر برساند و هواداران این تیم انتظار داشتند که با پیروزی پرگل زمین را ترک کنند. اما در نیمه دوم، تیم پاختاکور ازبکستان بسیار بهتر ظاهر شد و توانست بازی را تحت کنترل بگیرد، چندین موقعیت خطرناک ایجاد کرد و در نهایت موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند.

پاختاکور در نیمه دوم نشان داد که تیمی قدرتمند و باتجربه است و با استفاده از نقاط ضعف پرسپولیس، بازی را به تعادل کشاند. با اینکه پرسپولیس در ابتدا بازی را در دست داشت، اما پاختاکور با نظم دفاعی و هجوم‌های سریع توانست خطرساز شود و از شکست فرار کند.

صفحه رسمی باشگاه پاختاکور تصاویری را از رختکن این تیم منتشر کرده و نوشته است: سفیر فوق‌العاده و ارجمند ازبکستان در ایران، فریدین ناصری‌یف، امروز به همراه هم‌وطنانمان از تیم "پاختاکور" حمایت کرد و پس از بازی به بازیکنان تیم‌مان آرزوی موفقیت کرد.

او با حضور در رختکن تیم گفت: "ما امروز از تیم "پاختاکور" حمایت کردیم. از همه شما به خاطر دفاع شایسته از افتخار کشورمان تشکر می‌کنم."

سفیر ازبکستان: به پاختاکور افتخار می‌کنیم 2