یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

«سلام فرمانده» محاسبات رسانه‌های معاند را بهم زد / بنیاد مستضعفان خط مقدم خدمت به مردم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
«سلام فرمانده» محاسبات رسانه‌های معاند را بهم زد / بنیاد مستضعفان خط مقدم خدمت به مردم

کمر روستا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان گفت: سرود «سلام فرمانده» تمام محاسبات و مناسبات رسانه های معاند را بهم زد و به دنیا نشان داد که کشور ما مورد عنایت امام زمان (عج) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، وحید کمر روستا در یادواره شهدای کارگر و شهدای مدافع حرم استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قشر کارگری و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای ما راه را باز کردند برای اینکه امروز نونهالان ما امروز برای امام زمان (عج) بخوانند.

وی با اشاره به حیله های رسانه های معاند برای دور کردن مردم از نظام اسلامی بیان کرد: یک سرود تمام معادلات این رسانه ها را از بین برد و «سلام فرمانده» یا سرودی که برای حاج قاسم خوانده شد، مناسبات آنها را بهم ریخت و این یعنی که کشور ما مورد عنایت امام زمان (عج) است.

کمرروستا ادامه داد: امروز نونهالان و کودکان پنج شش ساله ما جواب یاوه گویی های دشمنان را می دهند بنابراین ما باید هر اقدامی انجام می دهیم در این راستا باشد که این نونهالان با شهدا آشنا شوند و این اقدام هر روز در یک قالب هنری، رسانه ای، فرهنگی و... باید انجام شود.

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان در امور ایثارگران با اشاره به اینکه 170 شرکت در اختیار بنیاد مستضعفان است، افزود: خوشحالیم که این شرکت ها با عملکرد خود توانسته اند رضایت رهبر معظم انقلاب را در عرصه تولید جلب کرده اند.

وی بیان کرد: بنیاد مستضعفان امروز خط مقدم خدمت به مردم است، چه اقشاری که خودش تحت پوشش دارد که شامل 43 هزار کارمند و کارگر است و چه اقشاری که در برهه های مختلف به آنها خدمت رسانی می کند.

کمر روستا با اشاره به خاطره ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مورد جا ماندن از غافله شهادت و خدمت به مردم ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در جریان سیل خوزستان در جمع جهادگران بسیجی می گفت کاری که شما در خدمت به مردم انجام می دهید، اگر از دفاع از حرم بالاتر نباشد، کمتر نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا هر چه داشتند تقدیم انقلاب کردند و از جان خود نیز دریغ نکردند.

حجت الاسلام کریم بیگی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس استعدادها شکوفا شد، بیان کرد: جبهه یک دانشگاه بود که همه انسان ها به صورت یکسان و بی ریا در راه خدا جهاد کردند و اکنون نیز با اعتماد کردن به نسل جوان و فرمایشات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب می توان معجزه رقم زد.

انتهای پیام /