پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر مطر بن سالم البلوشی، فرمانده نیروی زمینی سلطنت عمان و هیأت همراه صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کردند. امیر سرلشکر موسوی در این دیدار، حضور فرمانده نیروی زمینی عمان در نیروی زمینی ارتش و مذاکرات انجام شده را مقدمه توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرلشکر موسوی گفت: از سرلشکر البلوشی انتظار داریم در دیدارهایی که با سایر همسایگان عزیز ما دارند، ضمن ادای احترام و ابلاغ سلام و براداری ما، خطر گسترش رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه را به آنان یادآوری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر ستاد مطر بن سالم البلوشی فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان با حضور در ستاد نیروی زمینی ارتش، با امیر سرتیپ حیدری فرمانده این نیرو، دیدار و گفت‌و گو کرد. در این دیدار، طرفین بر توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاری‌های دو جانبه و همچنین مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین‌المللی تأکید کردند. فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان همچنین از تیپ...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده کل ارتش گفت: همراه با تقویت تعاملات منطقه‌ای نباید از شیطنت رژیم غاصب صهیونیستی برای ورود به منطقه که در حقیقت یک تله و دامی را برای کشورهای پیرامونی ما پهن کرده است، غفلت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر ستاد مطر بن سالم البلوشی فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان با حضور در ستاد نیروی زمینی ارتش، با امیر سرتیپ حیدری فرمانده این نیرو، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، طرفین بر توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاری‌های دو جانبه و همچنین مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین‌المللی تأکید کردند. فرمانده نیروی زمینی ارتش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش گفت: همراه با تقویت تعاملات منطقه‌ای نباید از شیطنت رژیم غاصب صهیونیستی برای ورود به منطقه که در حقیقت یک تله و دامی را برای کشورهای پیرامونی ما پهن کرده است، غفلت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مطر بن سالم البلوشی» فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با حضور در محل ستادکل نیرو‌های مسلح با سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح کشورمان دیدار کرد. این دیدار در راستای توسعه مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور در سطح منطقه صورت گرفت. فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان که به دعوت رسمی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش در دیدار فرمانده نیروی زمینی عمان گفت: انتظار داریم در دیدارهایی که با سایر همسایگان عزیز ما دارید، ضمن ادای احترام و ابلاغ سلام و براداری ما، خطر گسترش رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه را به آنان یادآوری کنید.

خبرگزاری میزان

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان با تاکید بر لزوم تامین امنیت خلیج فارس توسط کشور‌های منطقه گفت: روابط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان گسترده، مستمر و راهبردی است.

وب‌گاه منیبان

فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کرد. به گزارش منیبان، «مطر بن سالم البلوشی» فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان

فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای توسعه مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور در سطح منطقه دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر باقری گفت: امنیت خلیج فارس باید از طریق تعامل و همکاری کشور‌های منطقه تأمین شود چون ظرفیت‌های لازم را در راستای تأمین امنیت منطقه دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز سرلشکر باقری با فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح از نیروی دریایی عمان برای شرکت در رزمایش کمربند امنیت دریایی دعوت بعمل آورد.