چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی 511هزار و 623 زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا هشتم شهریورماه (16 روز) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی 511هزار و 623 زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا هشتم شهریورماه (16 روز) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت مطالبات گندم‌کاران در هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از کمبود 3 هزار معلم در استان کردستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان کردستان در سال تحصیلی جدید با چالش کمبود 3 هزار معلم روبرو است استان کردستان در سال تحصیلی جدید با چالش کمبود 3 هزار معلم روبرو است به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس پرداخت مطالبات گندم‌کاران کردستانی را ضروری و یکی از چالش‌های فعلی استان عنوان کرد و گفت: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، تا پایان این ماه اکثر مطالبات کشاورزان پرداخت میشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس پرداخت مطالبات گندم‌کاران کردستانی را ضروری و یکی از چالش‌های فعلی استان عنوان کرد و گفت: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، تا پایان این ماه اکثر مطالبات کشاورزان پرداخت مب‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رسانه ملی در سالروز انفجار در دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر فیلم‌هایی درباره منافقین و اقدامات آنها را آماده پخش کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از کمبود 3 هزار معلم در استان کردستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

یکی از مهمترین کارها در امر ازدواج جوانان مشاوره‌دادن به افراد است تا یکدیگر را بهتر بشناسند تا پس از آغاز زندگی مشترک کمتر دچار طلاق شوند.

وب‌گاه الف

تلویزیون امروز و فردا، هشتم و نهم شهریور ماه 32 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از جابه‌جایی 454 هزار و 688 زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا 6 شهریور ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای وظایف نظارتی عضو برخی از مجامع، هیات‌ها و شورا‌ها می‌شوند که معمولا مدت عضویت آن‌ها دو ساله است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» با بیان اینکه عملیات پروازی اربعین 1403 از 24 مردادماه آغاز شده و تا 9شهریورماه ادامه دارد، افزود: در این مدت 430 هزار و 91 مسافر با سه‌هزار و 362 پرواز جابه جا شدند که از این تعداد 187 هزار و 919 مسافر با یک‌هزار و 319 پرواز مربوط به فرودگاه امام خمینی (ره) است. وی به آمار تجمیعی مسافر و تعداد پرواز‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سپهبد تیمور بختیار اولین رئیس ساواک ایران و پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی، بود. پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بعد از منصوب شدن به مقام فرمانداری نظامی تهران پادگان مرکز 2 زرهی ارتش را تبدیل به شکنجه‌گاه کرد، توده‌ای‌های ارتش شاهنشاهی را قلع و قمع کرد، رئیس و اعضای جمعیت فداییان اسلام را به طرز بی‌رحمانه‌ای اعدام کرد، آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی...