چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان با معرفی برگزیدگان خود طی مراسم اختتامیه و با حضور پرشور مردم مهاباد به انتها رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان چهارشنبه، 21 شهریور 1403، همزمان با روز ملی سینما در سالن تالار وحدت شهر مهاباد با حضور مردم شهر، مدیران و مسئولان شهری، فیلمسازان و اهالی رسانه، فرهنگ و هنر برگزار شد. شهرام میکائیلی، مجری شبکه مهاباد که در این اختتامیه اجرای مراسم را بر عهده داشت، ابتدا از زحمات عباس رستم پور و اعضای شورای...

خبرگزاری دانشجو

کاظمی قمی گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه‌ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

خبرگزاری مهر

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه‌ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

خبرگزاری میزان

فصل تولید کشمش طلایی در استان کردستان آغاز شده است. روستای دولاب در جنوب شهر سنندج در دامنه کوه «اوالان» بین شهر سنندج و کامیاران به عنوان مرکز تهیه کشمش در این استان نام برده می‌شود. نحوه تولید این فراورده‌های باغی در کردستان به سبکی سنتی که به "بولاو" معروف است و از روزگاران قدیم رایج بوده انجام می‌شود. روش تهیه کشمش به این صورت است که خاکستر چوب را با آب جوشانده و بعد از سرد شدن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان تهرانی که 90 کیلو وزن داشت چند روز پیش برای انجام عمل اسلیو و لاغری به بیمارستانی در جنوب پایتخت مراجعه کرد و این عمل به قیمت از دست رفتن جانش تمام شد. زن جوان تهرانی که 90 کیلو وزن داشت چند روز پیش برای انجام عمل اسلیو و لاغری به بیمارستانی در جنوب پایتخت مراجعه کرد و این عمل به قیمت از دست رفتن جانش تمام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عصر چهارشنبه چهاردهم شهریور امسال به قاضی محمد...

وب‌گاه فرارو

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت سرباز وظیفه فرشید میریان از نیرو‌های مرزبانی در حین کنترل و پایش نوار مرزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر مطهر شهید «فرشید میریان» سرباز مرزبانی با حضور جمعی از مسوولان کردستان تشییع شد.

وب‌گاه الف

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت سرباز وظیفه فرشید میریان از نیروهای مرزبانی در حین کنترل و پایش نوار مرزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت سرباز وظیفه فرشید میریان از نیروهای مرزبانی در حین کنترل و پایش نوار مرزی خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «آرام رشیدی» را به سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «آرام رشیدی» را به سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی 532 هزار و 259 زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا نهم شهریور ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گندم از جمله کالاهای اساسی است که در اقتصاد و معیشت مردم نقش بسیار مهمی دارد به ویژه که این محصول سطح بیشتری را به خود تخصیص داده است. با هدف حمایت از نظام تولید و ترغیب کشاورزان به کشت محصولات استراتژیک، قانون خرید تضمینی تصویب شد اما تاخیر در اعلام نرخ تضمینی سالانه مشکلاتی را به وجود می‌آورد که امسال تذکر سازمان بازرسی کل کشور را به دنبال داشته است.