چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با افزایش نگرانی‌ها درباره کیفیت آب شرب و تاثیر مستقیم آن بر سلامت افراد، توجه به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

اردوی بنیاد علوی برای هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان در مجموعه فرهنگی امام خمینی (ره) لواسان آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سنندج_وزیر کشور گفت: از همه قومیت‌ها از جمله توان و ظرفیت کردها برای مدیریت و استفاده از آنان در وزارت کشور استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با حضور در آیین زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی در دبیرستان ابرار شهر سنندج گفت: امروز بانوان سرزمین ما نقش بسیار مهمی در اداره جامعه دارند و مشارکت فعال آنان در همه عرصه‌ها سرآمد منطقه است.

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: شاخص کارآمدی و مردم‌داری برای انتصاب تمام استانداران مورد توجه قرار می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) شهر سنندج آذین بندی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سنندج - میلاد نبی مکرم اسلام سراسر نور و رحمت است و امروز دیگ های نذری به شوق میلاد پیامبر رحمت بار گذاشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین جشن بزرگ میهمانی امت احمد امروز از ساعت 16 تا 21 با حضور چهره‌های هنری مطرح کشور و برنامه‌های متعدد در شهر سنندج درحال برگزاری است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های رادیویی به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه کردند که در این باره می‌توان به «کاروان هشت»، «رسانه های قدسی»، «سربند ایثار»، «چهل سردار»، «مرزداران» «کافه رادیو»، «قهرمانان نمی‌میرند»، «عصرانه کاری» و... اشاره کرد. رادیو ایران و مرکز خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس سفر رسانه ای و میدانی «کاروان...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی برنامه‌هایی را با روایت‌های ویژه و دست اول برای ایام هفته دفاع‌مقدس تدارک دیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از رفع تصرف فوری و احکامی بیش از 4 هکتار اراضی ملی طی 6 ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر تصاویری از طرح تازه دیوارنگاره جدید میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از نمایندگان ادوار اهل تسنن مجلس شورای اسلامی امروز از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار کردستان منصوب شد.

وب‌گاه الف

«آرش لهونی» اهل شهرستان پاوه و از استان کرمانشاه است که به عنوان گزینه نهایی برای استانداری کردستان انتخاب شده است.